Greenpeace tvrdi da nije poznato porijeklo paradajza za većinu kečapa na tržištu
Utvrdili su da je nepoznato porijeklo paradajza za 70 posto kečapa koji je na tržištu. Posebno problematičnim smatraju upravo to što se kečap često proizvodi od paradajza koji se uzgaja na sušnim područjima. Ovaj problem je utoliko veći zbog globalnog zagrijavanja i zbog toga što je za uzgoj paradajza potrebno mnogo vode.
Naime, to znači da je, kako su ukazali iz Greenpeacea, za jedan kilogram kečapa potreban paradajz s juga Evrope, za čiji je uzgoj potrebno potrošiti čak 500 litara vode. Svjetski prosjek iznosi 214 litara. S obzirom na to koliko je vode potrebno za uzgoj paradajza, ovaj uzgoj je jako problematično pitanje. Osim toga, mnogo je kečapa čiji paradajz je uzgojen u Kini.
Zbog svega prethodno navedenog, u Greenpeaceu smatraju nužnim da proizvođači kečapa na ambalaži istaknu porijeklo paradajza. Naveli su da veliki proizvođači, među kojima su Felix i Heinz, nisu bili voljni da istaknu te informacije. Samo na deset posto proizvoda je istaknuto porijeklo paradajza. U Greenpeacu su konstatirali i to da kečap sadrži i veliku količinu šećera, piše austrijski list Heute.