Komentari (79)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Sad je jasno da je zelena agenda namjenjena za bogacenje samo elita na Zapadu.
Kakav genijalan zaključak, opet nisu ni blizu trgovinskih restrikcija koje Kina njima uvodi. Kina se obogatila jednostranim trgovinskim povlasticama sa Zapadom pod izgovorom da su ekonomija u razvoju. E sad kad su se razvili vrijeme je da se igra po jednakim pravilima.
12 miliona radnih mjesta je u pitanju, nema ovo veze sa zelenom agendom. Zasto popustaju sa Euro7 standardom? Jer ce biti lakse nastaviti proizvoditi SUS motore. El-auta preskupa za normalne korisnike
Neka kinezi otvore fabrike po Europi pa ćemo onda da vidimo konkurenciju.
Mogu da otvore u Evropi, ali mora da plaćaju plate kao Evropljani, i da rade kvalitet
Pa tako ce ti i biti, a i treba da bude.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
očajnički pokušaj EU da zaštiti svoju auto industirju.
Kad zapadnjaci mogu hapati, onda važi tržište, demokratija i ljudska prava, kad ne mogu hapati, onda važi zatvaranje tržišta, carine, diktatura i optužbe konkurenata, fuujjj!
Zasto do sada u BiH nije otvorena fabrika za auta iz Kine? Je li bas sve mora Srbija prva da iskoristi?
Zato sto nas preko laznih patrijota drze u blatu zadnjih tridesetak godina. Zato sto uvozimo vodu i jabuke.
Znaci i dalje dizel moze da čadi. Nije bitna ekologija. A gdje su podsticaji za kupovinu el vozia u eu. Bilo je i u bih da se subvencionira kupovina el vozila. Sada ada kinezi hice prodati el vozila ne može.. Ovo je dno dna eu politike
Znaci i dalje dizel moze da čadi. Nije bitna ekologija. A gdje su podsticaji za kupovinu el vozia u eu. Bilo je i u bih da se subvencionira kupovina el vozila. Sada ada kinezi hice prodati el vozila ne može.. Ovo je dno dna eu politike
90% dijelova u svim el. autima je iz Kine...
Pogubio sam se na trećoj rečenici
Otvaraju kinezi fabrike auta u Poljskoj Mađarskoj i Italiji tako da tako.
Kina i Rusija su trazili multi polarni svijet. Eh eto im sada. Pazi šta želis - Možda ti se i ostvari.
Zamislite samo da ti (pro Kinez i pro Rus) prodajemo istu robu na tržištu a da je moja duplo jeftinija za kupaca jer meni država subvencionira 50% prodajne vrijednosti proizvoda i time imam mogućnost ponuditi duplo jeftiniji proizvod. Reci mi molim te što bi se dogodilo sa tvojom firmom? Hvala
duplo jeftinija? je l to 200% jeftinija :D
A ta sada litijaši? Uzeli ste pare unaprijed!
Ma šta se brinete. VW uveliko radi sa Kinezima a najjači su brend, i ovo što Francuzi hoće će za ova 3 mjeseca oborit.
Zasto dopustiti nesto jeftinije kaf se moze kupovati po mnogo vecim cijenama!
"Carinske vlasti će od kineskih izvoznika tražiti bankovne garancije, a ne gotovinu, što znači da krajnji kupci možda neće odmah primijetiti promjenu u svom džepu." Ovdje je neko nesto pogresno shvatio. Ne mora biti kes da bi se osjetilo, boli potpuno jednako i kad se skine sa racuna.
Dzaba se kofrcite. Kina je vec uveliko usla sva vrata. Ovo su zadnji trzaji posrnule Evrope koju USA nagovara na ocajnicke poteze
Rusi ti javili?