Komentari (66)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
zeljeznica je uopste najisplativiji vid prijevoza ali hajde ti to reci ovim nasim mamlazima kad pokradu pare od jednog tunela, a da ne govorim za nesto vise.
Cijeli svijet robu zeljeznicama prevozi, samo nas ubjedjuju da je bolje kamionima
da je najisplatnija zašto misils da je privatnici ne bi koristili?? zasto bi deavali nekome vise para za cisterne??? kao i svako drugo Javno preduzeće ovo je stranački plijen koji je osuđen na propast. Firma za uhljebljavanje stranačkog kadra. propast ce kao i sve državne kompanije i upumpavat ce se nase pare koje nam otimaju preko poreza. Dakle zivimo socijalizam.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Autoprevoznički lobi je uništio željeznice. Za par godina bi se vidjelo kolika je pljačka bila sve ove godine.
Cuj mane nema nikakvih mana cisterne nisu za ove nase jadne ceste nemamo autoput kroz drzavu sve je davno trebalo prebaciti na zeljeznice
Kašnjenja ima,sporije nešto i jeste ali vlak ne vuče jednu cisternu nego onoliko koliko kontigent zahtjeva 10-30 cisterni tako da tih gubitaka i ne bi bilo,stvar je samo osposobiti terminale za skladištenje. Pored rasterećenja drumskog saobraćaja i ti isti drumovi bi bili dugotrajniji kad bi se više željeznica koristila.Stvar je u lobijima i izbjegavanja plaćanja poreza državi.
Sta bi kamionski lobi da se predje na racionalniju i jeftiniju zeljeznicu (parlamnt drze u svojim rukama). Zbog kamionskog lobija mi smo jedina zemlja u kojoj kamioni voze vikendom. Zato je vikendom najvise kamina na nasim cestama jer zaobilaze susjedne zemlje u kojima za vikend ne mogu voziti. I onda se neko cudi guzvama i nesrecama nasim putevima u toku vikenda.
Transport bi bio puno jeftiniji samim tim bi se mogla i cijena korigovati, o ekologiji i količinama je suvišno i govoriti.
Kod se slabo razmislja o efektima, nego se samo gleda interes i to licni.
Zmiju treba u glavu, ali ovdje je previše zmija
otici ce i oni u stečaj kao i Gras, Zenicatrans i ostalo javna preduzeca, samo polako.
Drzava treba da procijeni koji je interes, a ne da se pitaju tajkuni. Mislim da Ina i EP rade sve zeljeznicom
Mi NEMAMO željeznice! Jeste li slijepi? Bilo bi malo malo pa eko katastrofa!!!
samo prepisite kako to rade zemlje poput Njemacke. Privatno svi mute na granicama i sa fakturama, tu je kvaka
Zato se uspostave terminali i uopste nije bitno sto se uspori transport jer nalagerujete gorivo , a kasnije ide svojim tokom.
Sve su tačno rekli
osim da ne mogu previse mutiti sa zeljeznickim transportom
Hifa dislike this
Sta ti moras pitati jednu privatnu kompaniju za misljenje o tome koji vid prevoza je bolji. Zna se koji je bolji, zna se sta bi rasteretilo saobracaj. Vlada donese odluku u gotova stvar. Da ima reda i države, naravno.
Cuj gospode cjene variraju pa su naftasi na gubitku. Kako ste na gubitku kada se cjene smanje globalno vi ih dizete. Lopovi. Goriva na zeljeznicu i nema dosipanja vode.
I ostavili stotine prevoznika i vozača bez posla...
Naravno.
Ovako nema nikakve kontrole uvozi se gorivo ispod zita upitnog kvaliteta. Tako 20 godina rade svi ti tvoji vozaci su se rastalili da narednih 50 godina zive ko kraljevi.
PRIKAŽI ODGOVORE (2)