Problemi u Volkswagenu mogli bi biti samo vrh ledenog brijega, u igri je oko 300.000 radnih mjesta
"Ispitivanjem razvoja zaposlenosti, pokazalo se da je u četiri godine, tačnije do 2023. godine izgubljeno oko 75.000 radnih mjesta. Ipak, u tom periodu otvoreno je oko 29.000 radnih mjesta. Procjenjuje se kako će se do 2035. godine zaposlenost u njemačkoj autoindustriji smanjiti u neto smislu za 190.000 ljudi", navodi se.
Ostaje otvoreno pitanje da li se u Njemačkoj mogu otvarati nova radna mjesta paralelno sa smanjenjem radnih mjesta, npr. u izgradnji motora sa unutrašnjim sagorijevanjem, ili će se raditi samo o smanjenju zaposlenosti.
Sve u svemu, preorijentacija tržišta na električne automobile ne ispunjava očekivanja.
"Elektromobilnost će dovesti do gubitka radnih mjesta, političari bi to također trebali priznati i ne kriviti za to postupke pojedinih kompanija. Ipak, nešto se mora učiniti ako se ovdje ne pojave dodatna vrijednost i zapošljavanja", ističu u analizi.