Komentari (71)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Kaze se polovni , koristeni, uvoze se auta od godinu dve tri, pa i styarija to nisu stara vopzila, vozimo bolja auta nego pola EU, ovi novinari degradiraju Klix.,...
@VolimPxxxx I to auto od godinu dvije, tri je staro. 98% auta, koja su stara 2-3 godine su ona koja su vozena na lizing, ili najcesce trgovacki putnici, koji su presli sa njima preko 200 000 km, ako ne i vise. I sto je najgore, lose su odrzavana. Gledao sam u Njemackoj trgovacki putnik za 16 mjeseci presao 170 000 pa ti vidi jarane sta kupujes.
@VolimPxxxx stave ti top komentar onda te Banuju nakon par dana :))))))
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Nije porasla kupovna moc i nije tih 30k manje kupljenih auta rezultiralo kupovinom novijih nego voznjom starih euro 2-3 auta. Glupost.
hajd pa znaj šta je... kad se sjetim prije rata 90% vozila bilo fićo,jugo,stojadin golf bio pojam,a danas hvala Bogu od mercedesa do bmw poršea i čega sve već ne,hajd da je to po neki neg svako drugo auto,ni jednom posle rata nije bilo nestašice goriva
@SaDrineSelam I prije II svjetskog rata su ti bila zaprežna kola, tu i tamo poneki automobil imućnih pa šta? A prije I svjetskog rata, ljudi su hodali bosi, eventualno je neko imao opanke, nanule, sandale, pa šta? To se zove progres kroz vrijeme. Ne misliš valjda da je period od 45-90 bio koban, kada se radilo na motorizaciji države? Da je ostala Turska (za kojom takvi poput tebe pate) možda bi još bio kmet u sandalama? Samo pitam...
korona u njemackoj poubijala one babe sto voze auto samo do pijace i nazad pa se nema sta uvest vise
E cuj nakon uvoza ide na tehnicki pregled. E jes ga slagao, a da nije ni trepno okom.
Dozvoliti uvoz Euro 4 ne starije od 2003 a zabraniti registraciju vozila starijih od 2000. To bi bio potez a ne ovo. Nema svako dzep za Euro 5, a zato nam je vozni park u prosjeku nekih 25 godina star. Pogledajte sta se vozi na nasim putevima pa cete vidjeti da bi ovo bio odlican potez
krsve pred servise nam uvoze, udarena razvaljena, eto sta nam uvoze, a mi smkao mali standard i malim finansijama hocemo dobra auta pa se zalijecemo i uzimamonte krseve polu ispravne koje nam poturaju ovi dileri
Samo Toyotu vozati
30.000 puta u prosjeku 10.000 KM je 300.000.000 KM, znaci 300 miliona KM ostalo u drzavi. Ima pandemija i svojih koristi..
Evo ja imam auto euro 4 norma star 12 godina nove novcate gume, amortizera 4 stavio i nove kočnice čisto da auto ne otkliže ili nekoga ne udari po mogućnosti . I šta ako mu se pokvari nešto pa zamijeniti ću . Ne vidim razlog zašto bih davao 48 hiljada za Škodu octaviu ili 85 za Audi Q5 By The Way u mojoj firmi otišla pumpa za adblue na Audi q 5 star 4 godine . Popravak 2500 km Toliko o premium klasi(mecka i Bmw ništa bolji da se razumijemo)
Pa ko ce ih uvoziti?Zato sto ljudi odlaze zivjeti vani,tamo kupe sta im treba i vozaju se.Ovdje kupuju institucije i ostali preko namjestenih tendera i mogu vozati sta hoce. A ti se Muzafere kupaj. P
jedini kriterij zabrane uvoza auta starijih od 10 godina je veca ppreska osnova i porez dakle vece pinjenje budzeta, a nikaka ekologija. odluka koju su donijeli slijepi glupani medjutim ima porpuno suprotan efeka: prepolovljen uvoz automobila sto znaci ipak manju ukupnu poreznu osnovicu, smanjenu dinamiku zamjene i povecanje prosjecne starosto voznog parka, odliv puno vece kolicine para iz zemlje za srazmjerno manju korist... i konacno ebanje sirotinje po dzepu i u glavu
Ovo je top komentar...
Nista nije smanjeno zagadjivanje ako je prepolovljen uvoz. A koliko je u zadnju godinu dana skinuto katalizatora i dpf filtera i opet se registrovalo bez problema??!! Bolji bi bio efekat da dozvole uvoz euro4 a da stanice za tehnicki pregled rade svoj posao.
@preludezalude to je jedan od većih sigurnosnih i ekoloških problema. Tehnički servisi imaju jedini cilj a to je zarada.
ali zato nekretnine gore 50%
30 hiljada manje prevara, export-only lesine NOVO MAX FULL
Kol'ko Dvica je uvezeno?
Ove godine nisam uvezao polovan automobil ni prethodne a ako plata ostane ovakva, pogotovo kao od marta, nikad ga necu uvesti. Odoh saditi maline i uvoziti respiratore i lijekove - nije ovo zadnja pandemija.
Sve nam je ostalo u redu , al et fali nam tih polovnih auta ??? I da ga kupim , đe ću sa njim u gujicu pasju 🤯