Sam dobavljač javno u medijima iznosi cifru od 11k BAM po trolejbusu a KS Vlada ih njemu plaća po 100k BAM. Niko nije glup da ne vidi šta se tu dešava, sem ovih što će na mrtvo ime da brane već smijenjenu Vladu. Isto tako, 10 od ukupno 17 trolejbusa su u BiH uvezena 2-3 mjeseca prije nego lie je tender otvoren. Jedini grad koji ima trolejbuski saobračaj je Sarajevo putem GRAS-a- Lud, zbunjen u džep.
Uračunaj troškove tendera, transport, administrativne troškove i svaki drugi realni, zakonski trošak, zatim na to dodaj 300 % profita, i opet trolejbus ne izađe ni 50k BAM. Ali hajde da zaokružimo na 50k BAM po trolejbusu gdje bi se reklo, svaka čast, čovjek se ugradio sa prihvatljivom cifrom, iako su ti trolejbusi gori od postojećih koji barem rade. Eh sada, tu ima druga kvaka.
@mikonen Pa normalno da je vec ranije imao info da ce biti raspisan tender, pa on im nabavlja rezervne dijelove. Naravno da je i protuzakonito! Jel bio raspisan tender, zasto se neko drugi nije pojavio sa povoljnijom ponudom?
Prikaži sve komentare (308)