@As, u pravu si, evo i brojki: Hercegovina (HNK+ZHK) ima 266k stanovnika, a u martu je izvezla 268,4 mil. KM vrijednu robu (per capita 1009KM) te je fiskalizirala 777 mil. KM prometa ( per capita 2.921 KM). TK ima 400k stanovnika i 231 mil. KM izvoza u martu (per capita 577 KM) i 918 mil. KM fiskalnog prometa (per capita 2.295 KM.) Hercegovina per capita više izvozi od najrazvijenijeg bosanskog kantona i više poreza per capita uplati u zajedničku blagajnu.
USK ima 190k stanovnika i martu je taj kanton izvezao 61 mil. KM vrijednu robu, per capita 321 KM. USK je u martu fiskalizirao 296 mil. KM prometa što je per capita 1.557 KM. Npr. moj Zapadnohercegovački kanton s 81k stanovnika je izvezao u martu 106 mil. KM vrijednu robu, per capita 1.308 KM i fiskalizirao je 344 mil. KM prometa što je per capita 4.246 KM. Moj ZHK izveze 4 puta više robe i uplati 3 puta više PDV-a per capita od USK.
@moon_walker zaboravljas i tunel prema kantonu koji jedva ima 20.000 stanovnika. Ma da barem stave povremeno duplu traku da se mogu teretna vozila zaobici, ali ni to. Napravili onaj tunel (sto jeste velika stvar) i to je sve. Da je 10-ak prosirenja na toj dionici, plus brza cesta Zivinice-TZ, ne bi to bilo toliko krozno. Al' ovako se patis od Nisica do Zivinica i onda upadnes u cep... Ono prema Bihacu ne treba ni spominjati...
Za ovu cestu ima istinita anegdota. Sadašnji glavni inženjer, sad pred penziju, je kao student učio da bi tu trebala proći obilaznice Mostara. Cijeli radni vijek se čekalo na cestu, i u penziju će otići prije kraja izgradnje.
Zapadnohercegovački gradovi najviše pune budžet Federacije, prema tome je i logično da se u taj kraj ulaže više nego u mjesta koja slabije pune budžet. Ne može Krajina živjeti na račun poreskih obveznika iz Hercegovine