Tako to ide. Dok su Zapadne kompanije bile glavne gurao se globalizam, otvoreno tržište, rušenje ekonomskih barijera... puna usta liberalizacije tržišta. Čim ih sustignu i prestignu, odmah sankcije, ograničenja... SSSR mode. Tako će i završiti, ako su im to zadnje mjere za borbu na globalnom tržištu...
Pa kako znam ja mercedes ne dobija subsidiju od drzave ,a u Kini za elektricns auta se daje subsidija.Znaci Evropa hoce da se ogradi od nekorektne konkurencije.A ne zaboravi da je visa polovine tehnike u kineska auta iz zapadnih comapnija ,i tekako su zapadne kompanije jos uvijek izmisli svijet za citavu industriju na svijetu
Ovakve mjere ce se odraziti negativno na cijenu automobila, smanjit ce se prodaja, past ce proizvodnja i doce do rasta nezaposlenosti. Ovim mjerama se niko ne stiti, jednostavno destabilizuju vlastito trziste kao rezultat nedovoljne inovativnosti. Ne zivi se od stare slave vjecno ;)
Neka si tebi lajkali komentar i neka se vi svi fino osjećate ali Kina je najebbala, dolazi kraj copycat forama i duplim aršinima, njihovom nacionalizmu i rasizmu jer misle da su bolji i iznad svih drugih.. Da, to u 2023 oni misle, a ne Evropljani. Subvencioniraš "svoje"? OK, ako nudeš uvozio ide porez pa ćemo tvojim parama subvencionirati sami sebe. Da je Bosna imala pameti i manje korupcije i mi bi tako rješavali uvozni lobij.
Kina je svoje odsvirala onog časa kad su pored krađe patenata i trolanja istih počeli da oduzimaju firme i pogone koje su ovi držali u Kini, npr ARM. Niko više nije lud da ulaže u razvoj u Kini, okreću se od Kine i umjesto čekanja "nobog poretka" bilo bi dobro da iskoristimo okretanje Evrope i Amerike od prouzvodnje tamo. Ima razlog što su Kinezi sa svim zemljama pko sebe u zavadi oko granica i u ratnom stanju sa svakin zemljom oko sebe i kako jačaju tako pojačavaju agresiju.