Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Tako to ide. Dok su Zapadne kompanije bile glavne gurao se globalizam, otvoreno tržište, rušenje ekonomskih barijera... puna usta liberalizacije tržišta. Čim ih sustignu i prestignu, odmah sankcije, ograničenja... SSSR mode. Tako će i završiti, ako su im to zadnje mjere za borbu na globalnom tržištu...
Pa kako znam ja mercedes ne dobija subsidiju od drzave ,a u Kini za elektricns auta se daje subsidija.Znaci Evropa hoce da se ogradi od nekorektne konkurencije.A ne zaboravi da je visa polovine tehnike u kineska auta iz zapadnih comapnija ,i tekako su zapadne kompanije jos uvijek izmisli svijet za citavu industriju na svijetu
Ovakve mjere ce se odraziti negativno na cijenu automobila, smanjit ce se prodaja, past ce proizvodnja i doce do rasta nezaposlenosti. Ovim mjerama se niko ne stiti, jednostavno destabilizuju vlastito trziste kao rezultat nedovoljne inovativnosti. Ne zivi se od stare slave vjecno ;)
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Što se grabili grabili ste. Znam ja lično koliko hapate sve ove decenije. Promjenjivu geometriju za turbo plaćate 17€, centralno kućište 13€ a turbinu prodajete za 1000€! Svi ćete vi polijepiti na tržištu i neka ćete!
Automobil svaki ne vrijedi vise od 5000$ ali mora se radnicima osigurati plata i Standard.Svi znaju da je solja kafe 50 centi al negdje se plati 5€.Plaća se usluga a ne kafa.Naši to ljudi nikad neće shvatit.
SAD prije 100 godina naprave prvi el auto.Zapad prije svega SAD je prije 50 godina počeo da ulaže u Kinu (tačnije jeftinu radnu snagu).Kina je prije toga bila svijetlosnim godinama daleko od ovoga sad.Zapad polako seli se u Indiju,Vijetnam...I ponovo će uraditi isto.Indiju će razviti i dobiti po ušima.Da su ovoliko uložili u Afriku,Latinsku Ameriku,istočnu Evropu nebi bilo migracije i ratova.Pohlepa im se obija o glavu
Neznalice prvi električni auto je napravljem u SAD a ne u Kini.Sve komponente u autu su zapadne inovacije (kompjuter,baterije,display,elektromotor,ABS,Airbag...).Problem nije u Kini već u EU.Donose zakone na pritisak zelenih a autoindustrija koja je imala sve da proizvode el. auta ostala na nivou 20 vijeka.Sami sebi jamu kopali.Zašto nisu pokrenuli proizvodnju el. auta na Balkanu i istočnoj Evropi? Pohlepa hoće sa kinezima.Ne žalim ih
1. Kineski auti: ne bih, hvala. 2. Bilo ciji elektricni auti: ne bih, hvala.
Pad njemacke autoindustrije se naslutio onog momenta kada je Tesla izasao. Sa jedne strane imate evropske tajkunske porodice u monopolskoj autoindustriji, iza kojih stoje korumpirane vlade, a sa druge strane jednu novu inovaciju, potpuno nepoznatu Evropi, sa tehnologijom 30 godina ispred njemacke. Ti evropski tajkuni su pozurili da konkurisu Tesli i sve troskove prebacili na krajnje kupce. Sto bi se reklo, ne valja zuriti, a jos je gore kasniti ;)
Btw. problem Njemaca je generalno sto im se ne moze nista reci, sve znaju najbolje, najpametniji su, a istina je sasvim drugacija. I ovo, plansko poskupljivanje uvezenih automobila, imat ce negativne dugorocne posljedice na ponudu istih na trzistu Evrope. Skacu iz ambisa u ambis, umjesto da se rijese monopola, prepuste trziste pametnijim od sebe ;)
Ne lupaj gluposti. Prvi električni auto proizveden u SAD prije 100 godina. Sbe što se nalazi u njemu su izumi sa zapada. Druga stvar je pohlepa zapada.SAD su investirale u Kinu '80 prošlog vijeka. Čak su Kini pomogli jer su joj omigućili niske poreze u SAD jer su navodno bili nerazvijena država. Sve je to zbog zapadnog profita i pohlepe. Sami su ojačali Kinu i dobili bumerang kako i zaslužuju
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Kansni prelazak? Kao da je u Kini bajka sa elektrovozilima, brda koristenih vozila cekaju na smetljistima... Neke stvari nisu do kraja promisljene
Ma ne valja Kina, mi hoćemo Evropu. Čuj bezobrazluka prodavati ljudima jeftina auta. Pod hitno poskupiti sva auta, nismo mi glupi kinezi da jeftino placamo auta.
Pa naravno, zasto mislis da uvode zabranu prodaje SUS motora? Sad kad je vecina motora takvog kvalitet da moze prezivjeti dvije karoserije i tjera te da kupis el-auto koje je najmanje 30-40% skuplje iako je puno jednostavnije a svi problemi nisu rijeseni oko punjenja i manjka el-energije u Evropi?
Sva auta su dobra... ali ja cu da vozam samo "Nijemce"
Ja kad sam ovdje govorio fa je kina u elektricnim vozilima 20 godina ispred EU(bio sam u kini) dobio 400 minusa od nepismenih talibana
Budalo SAD je prije 100 godina napravio prvi električni auto. Svi hardveri i software u električnom autu su zapadna tehnologija (kompjuter,čipovi,baterije,elektromotor,ABS,Airbag,servo...). Ništa ti ne znaš.
Kia,Toyota i Hundai rulaju kakvi precijenjeni evropski qurci od auta
ursula,lažna doktorica,sebijina kolegica
Ne moze se vise zaustaviti napredak Kine sto se tice Automobila ,u Njemackoj ako uzmes drugo auto a nije iz DE ne bitno iz koje drzave ,kada odes u servis jedva izadjes nakraj sa popravkama iako imas garanciju .Cudne se stvari desavaju polako se zavrcu pipe
Čitam po treći put i nisam siguran šta si napisao
Samo glup čovjek moze misliti da Kina moze postici EU standard za 100 godina ne radi se tu o cijeni proizvoda nego jednostavno o kvaliteti.
Ti si onaj što se zadnji smije kad se ispriča vic
samo EU 💪💪💪💪💪🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺🇪🇺
Tako sam i ja govorio ,uvjek uzimo Eu i pojo g.... sada uzeo Japanca i nikada vise druge ,ko nije probo i ne zna