Pad njemacke autoindustrije se naslutio onog momenta kada je Tesla izasao. Sa jedne strane imate evropske tajkunske porodice u monopolskoj autoindustriji, iza kojih stoje korumpirane vlade, a sa druge strane jednu novu inovaciju, potpuno nepoznatu Evropi, sa tehnologijom 30 godina ispred njemacke. Ti evropski tajkuni su pozurili da konkurisu Tesli i sve troskove prebacili na krajnje kupce. Sto bi se reklo, ne valja zuriti, a jos je gore kasniti ;)
Btw. problem Njemaca je generalno sto im se ne moze nista reci, sve znaju najbolje, najpametniji su, a istina je sasvim drugacija. I ovo, plansko poskupljivanje uvezenih automobila, imat ce negativne dugorocne posljedice na ponudu istih na trzistu Evrope. Skacu iz ambisa u ambis, umjesto da se rijese monopola, prepuste trziste pametnijim od sebe ;)
Ne lupaj gluposti. Prvi električni auto proizveden u SAD prije 100 godina. Sbe što se nalazi u njemu su izumi sa zapada. Druga stvar je pohlepa zapada.SAD su investirale u Kinu '80 prošlog vijeka. Čak su Kini pomogli jer su joj omigućili niske poreze u SAD jer su navodno bili nerazvijena država. Sve je to zbog zapadnog profita i pohlepe. Sami su ojačali Kinu i dobili bumerang kako i zaslužuju
Ne citas pazljivo komentare, napisao sam jasno da je u pitanju tehnologija 30 godina ispred njemacke, nije ti Tesla kontener na tockove uz elektricni pogon, rikec je o sofisticiranoj AI tehnologiji i pitanje je vremena kada ce biti potpuno autonomna vozila