Mediji su ključni u seksualizaciji djevojaka i primarni su krivci za ovaj trend. Kada 50 djevojaka postigne izvanredne rezultate u kulturi,nauci ili umjetnosti, njihovi uspjesi prolaze nezapaženo. Suprotno tome, ako se pojavi samo jedna fotografija na kojoj je djevojka gola, redovno dobije deset objava na popularnim medijima poput Klixa. Ova disproporcija u medijskoj pokrivenosti dovodi do toga da žene često teže onome što mediji promoviraju kao socijalno poželjno.
Taj trend je svugdje u svijetu, nije samo kod nas, makar u zapadnom svijetu kojem kulturološki pripadamo. Dok muškarci budu balavaili za njima i dizali tiraž medijima oni će to objavljivati. Kad se raja bude ložila na djela Betovena, Mozarta ili Čehova onda će mediji o njima pisati. Mediji serviraju ono što većina želi, jer im je najbitniji profit.
Potraznja diktira trzište što će reći da, kad trziste bude trazilo obrazovane i emancipovane zene, o takvima ce se i pisati. Dotad, golotinja i sex prodaju.
Prikaži sve komentare (54)