Nema to veze sa izgledom. Koncarevi tramvaji su teski, cesto se kvare, unistavaju sine. Bolji su im oni polovni tramvaji sto su kupili iz Njemacke. Ali moraju kupovati i od Koncara jer je domaci.
A nasi su nefunkcionalni, preuski sa po dva reda sjedista i malo mjesta za stajanje. Plus su jos i preplaceni. A ko bi to potpisao, nego konobar sa kupljenom diplmom na Sokocu Adnan Steta. Obrazoan covjek ne bi
Izgleda kao i svaki drugi tramvaj, koji treba prevesti putnika od točke A do točke B. Dizajn primjećuješ prvih par dana i to je to. Ovdje u Frankfurtu prometuju novi Alstom tramvaji sličnog dizajna tim novim Končar
"Koncarevi tramvaji su teski" ??? Koliko teži od Alstoma, Stadlera, Skode?? Svi se prave od istih materijala dobavljenih iz Kine. Problem u Zagrebu su stare pruge i trase, zato u zadnje vrijeme govore i potrebi izgradnje podzemne mreže javnog prijevoza.
40 novih tramvaja za Zagreb, 20 za Osijek. Ranije su porizveli i starije modele, od kojih je 12
izvezeno u Litvu. Nije loše s obzirom da nemaju kapacitet jednog Alstoma ili Stadlera.