Komentari (72)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Naši bolji....
Njihov je domaci proizvod.
Je li taj zagreb kod usore
PRIKAŽI ODGOVORE (2)
Znam da forsiraju domaci Koncar, ali izgledaju bas ruzno. Ljepsi su im oni stariji, a ne mogu se ni porediti s nasim Stadlerom. Steta za Zagreb.
Da, ali stotine domaćih ljudi je imalo posla i radilo na njima i zaradilo svoju platu, a država je novac uplatila svojim građanima!
Nema to veze sa izgledom. Koncarevi tramvaji su teski, cesto se kvare, unistavaju sine. Bolji su im oni polovni tramvaji sto su kupili iz Njemacke. Ali moraju kupovati i od Koncara jer je domaci.
PRIKAŽI ODGOVORE (7)
Stadlerovi tramvaji koje je Sarajevo kupilo su neuporedovi bolji od ovih Končar tramvaja. To vam je kao da poredite Mercedes i Citroen.
Ne zanima me inostranstvo
Bravo.
Ovako su i hrvatski mediji pisali o nama. Dajte vise maknite se nebitnih informacija
Očajni su, nazalost
I mi smo dobili nakon 30, 40, 50 godina :) Ko više zna!
Koliko su ovi kostali?
Zagreb je u Hercegovini oni trze sve u svojim rukama!?
Tek se sad vidi koliko je dobar posao urađen u Sarajevu. Zagreb dobio tramvaje za preko 2.5 miliona po komadu (200 miliona/80 komada). Deset metara kraći od sarajevskog, 65 putnika manji kapacitet, a sarajevski za 15+10 košta oko 2.25 miliona eura po komadu, od puno renomiranijeg proizvođača. Pitanje je je li Končar uspio riješiti probleme s korozijom na novom modelu, stari se raspadaju.
Inače, što je sigurno svima logično, što je veća narudžba, to jedan komad izađe jeftinije. Da je sarajevo odmah naručilo 40 komada, sigurno bi platili ispod 2 miliona po komadu, dakle uštedili bi oko 10 miliona eura...
Problem prethodnih niskopodnih tramvaja je što su doslovno bačeni na ishabane tračnice, te se nije vršilo adekvatno održavanje. ZG ima kratke (na koje se referiras) i duge tramvaje, te daleko gušći raspored vožnje od SA, tako da su prenatrpani tramvaji rijetkost. Inače Stadler i Končar dobavljaju materijal od istog dobavljača.
PRIKAŽI ODGOVORE (1)
Pik naš ljepši
pff kad smo mi to imali, prekuče.
jedan vagon 6 sjedista... pod okriljem modernizma
malo mjesta za sjedenje
ZET ima vozni park187 tramvaja, od kojih je 151 niskopodni. Tramvaji i linije su projektirani za bržu frekfenciju prometa po liniji kako se ne bi stvarala gužva u vozilima. Ako pogledaš snimke iz ZG tramvaja uglavnom ljudi sjede.
dobar tramvaj pravo vozac se osjeca kad vozi kao da je u mercedesu sjeo
Jel USB-C?