Tek se sad vidi koliko je dobar posao urađen u Sarajevu. Zagreb dobio tramvaje za preko 2.5 miliona po komadu (200 miliona/80 komada). Deset metara kraći od sarajevskog, 65 putnika manji kapacitet, a sarajevski za 15+10 košta oko 2.25 miliona eura po komadu, od puno renomiranijeg proizvođača. Pitanje je je li Končar uspio riješiti probleme s korozijom na novom modelu, stari se raspadaju.
Inače, što je sigurno svima logično, što je veća narudžba, to jedan komad izađe jeftinije. Da je sarajevo odmah naručilo 40 komada, sigurno bi platili ispod 2 miliona po komadu, dakle uštedili bi oko 10 miliona eura...
Problem prethodnih niskopodnih tramvaja je što su doslovno bačeni na ishabane tračnice, te se nije vršilo adekvatno održavanje. ZG ima kratke (na koje se referiras) i duge tramvaje, te daleko gušći raspored vožnje od SA, tako da su prenatrpani tramvaji rijetkost. Inače Stadler i Končar dobavljaju materijal od istog dobavljača.
Prikaži sve komentare (72)