Šteta primjer kako se radi, ali nažalost koja je poenta unaprijeđena javnog prevoza kad građani neće isti da koriste nego krče ulice autima i stvaraju kolapse svaki dan u saobraćaju i to uglavnom sve po jedno sjedi u autu što je neodrživo...
da li će uvođenjem linije Vogošća, konačno se smanjiti kolaps saobračajni svaki dan ujutru iz pravca Vogošće, poslepodne prema Vogošći zahvaljujući Trollinima ?
Stimulativne mjere (nova vozila, besplatan javni prevoz za studente, penzionere, nove linije, itd) moraju pratiti destimulativne mjere (ograničavanje vremena parkiranja u centralnim zonama, povećanje cijena, itd.), da bi što više ljudi usmjerili u javni prevoz, koji je puno efikasniji od prevoza osobnim motornim vozilima. Jedan tramvaj mijenja 180 automobila sa jednim putnikom, dakle kad u špici idu svake 3 minute, to je 3600 vozila po satu manje koja ulaze u centar grada.
Prikaži sve komentare (49)