A po cemu je aerodorm Tuzla internacionalniji od sarajevakog?
Iz Sarajeva postoje letovi:
2 x dnevno: Zagreb
2 x dnevno: Beograd
3 x dnevno: Istanbul
2 x dnevno: Bec
1 x dnevno: Ljubljana
1 x dnevno: Minhen
4 x sedmicno: Cirih
3 x sedmicno: Keln
3 x sedmicno: Kopenhagen
1 x sedmicno: Stokholm
1 x sedmicno: Stutgart
1 x sedmicno: Berlin
Prosjecno: 12-14 letova dnevno!
Od decembra:
2 x sedmicno: Dubai
Od aprila:
Dodatno 3 x sedmicno Cirih
Ljeti: 5 x dnevno Istanbul
Sa jednim A320 avionom moguce je napraviti 3 rotacije dnevno, to jeste 3 odaska i 3 dolaska, sto je 3 do 4 puta manje od dnevnog prometa na sarajevakom aerodromu.
Osim toga: Wizz Air je prosle sedmice dobio dozvolu za operacije sa sarajevskog aerodroma od ljeta 2015.
I na kraju: kakav je to "internacionalni" aerodorm u Tuzli koji cak nema ni taksi stand a ni autobusku vezu sa okolnim mjestima i Tuzlom?
Ovo sve bema veze sa "ljubomorom", ali porediti Tuzlu i Sarajevo je isto kao da se porede Frankfurt i Sarajevo --> van zdrave pameti.
Osim toga: Sarajevo ima godisnji preihod od 40.000.000 KM i dobit od 5.000.000 KM.
Aerodorm Tuzla izravno finansira ionako opustoseni Kanton Tuzla sto je po meni van zdrave pameti.
Sa milionima koje Kanton trosi na Wizz Air za dijasporu, novac se mogao TROSITI NA IZGRADNJU NOVIH SKOLA I OBNOVU STARIH.
Sta jedan obicni Tuzlak koji zaradjuje 300 KM ima od subvencija za Wizz Air?
Od skole njegova djeca imaju itetako profit ali ne od ludog trosenja novca za budzetske korisnike odnosno radnike na aerodormu Tuzla koji imaju plate od 2000 KM.
Sarajevo_sg; sa jednom aviokompanijom se leti na vise evropskih destinacija iz Tz i sa cijenama koje su povoljnije, nego sto je cijena leta iz SA za BG.
A o broju letova/destinacija sa SA aerodroma, kao internacionalnog, smiješno pričati, nažalost.
Kamo sreće da nije tako.
Bit cemo realni. I ti ozbiljno uporedjujes kompaniju tipa Ryan air sa ovim drugim koji slijecu na Sarajevski aerodrom? Ako nisi znao te kompanije i lete vise za manje gradove. Nece on letiti za Stockholm nego za manji grad koji nije daleko od Stockholma.
Bit cemo realni. I ti ozbiljno uporedjujes kompaniju tipa Ryan air sa ovim drugim koji slijecu na Sarajevski aerodrom? Ako nisi znao te kompanije i lete vise za manje gradove. Nece on letiti za Stockholm nego za manji grad koji nije daleko od Stockholma.
@ Blackspawn: Slazem se. Moj komentar i jeste znak podrske za ulaganje u infrastrukturu i bogacenja linija sa TZ aerodroma koje nude letove koji su cijenom prihvatljivi za vecinu naseg svijeta koji bi putovao. Bojim se da je Sarajevo_sg to shvatio kao licni atak na Sa aerodrom pa krenuo sa upoređivanjima i kritikom.
@ Pro-zajebant: Ko ih upoređuje? I nisam ni rekla da aerodromi odlučuju o tome što pričaš.
Čemu osjetljivost na pohvalu uvođenja novih linija sa Tz aerodroma? Ostvareni promet je najbolji pokazatelj koliko je takvo nesto trebalo.
I naravno da se ne mogu porediti, u tom smislu i jeste pohvalno poslovanje manjeg i zabačenijeg aerodroma u Dubravama.
Prepiske zvuce kao rivalitet izmedju gradova. Jedna smo zemlja jbt, radujmo se!
Pro-zajebantu, odovarajuci ti je nick.;)
Vjetovatno aerodrom ima veze kao naziv za mjesto oko cega se sva prica vrti, polijetanja, slijetanja, destinacije i sl.
I da, ako nastavi ovim tempom siriti linije i napredovati i postat ce internacionalniji od ovoga u Sa u pogledu broja gradova/zemalja za putovanje.
Ti imas svoj stav, ja svoj!
Sarajevo sg ako si iz Sarajeva znas da se tuzlanke najvise udaraju kod nas imao sam jednu ne moze je bog zasititi sva sreca pa sam joj davao i dan i noc masha ako si tuzlanka sisao bi ti picu