Izbjegavajte ih
90

Pet navika koje potajno nerviraju uposlenike teretana

L. R.
Foto: Shutterstock/Klix.ba
Foto: Shutterstock/Klix.ba
Ljudi odlaze u teretanu kako bi bili zdraviji, fizički pokretniji ili izgledali bolje. No, vrlo često zaborave da i u teretani također trebaju komunicirati i biti ljubazni prema drugima.

Studija iz 2022. godine objavljena u British Journal of Sports Medicine, naglašava koliko može biti važan trening snage, zbog čega se često sugeriše odlazak u teretanu. Ističe se da i trening s niskom intenzitetom od 30 do 60 minuta sedmično može biti dovoljan da se osjećate bolje.

Odlučite li se na odlazak u teretanu, trebali biste obratiti pažnju tokom korištenja zajedničkih prostorija. Uposlenici teretane posebno ne vole pet navika koje imaju njihovi klijenti.

Niste ljubazni prema drugima

Prema uposlenicima teretane jedno od najvažnijih, nepisanih pravila je da budete ljubazni. Drugim riječima, jednostavno je kao da se prema drugima u prostoru ponašate onako kako biste željeli da se prema vama ponašaju. Upućivanje neprimjerenih komentara i stvaranje neprijateljskog okruženja je nepoželjno i posebno nervira uposlenike.

Skidanje opreme

Važno je i kako koristite opremu. Nezgodno je kada ljudi uzmu mnogo opreme odjednom, a to se posebno odnosi na vrijeme kada su u teretani velike gužve. Koristite samo ono što vam je u tom trenutku neophodno.

Ne brišete opremu

Niko ne želi brisati opremu poslije vas. Važno je održavati pravilnu higijenu i voditi računa o drugim članovima teretane. Kad su se teretane ponovno otvorile tokom pandemije, uvedene su dodatne mjere opreza u većini objekata, ali kako se ispostavilo da ih se ni tada nisu svi članovi teretana pridržavali.

Ne vraćate opremu

Iako može biti impresivno vidjeti nekoga kako koristi velike utege, nije zabavno biti osoba koja ima zadatak vratiti opremu na predviđeno mjesto. Vraćanjem opreme ne samo da pomažete uposlenicima teretane, već pomažete i drugim članovima da ih lakše pronađu.

Frustracija prema uposlenicima teretane

Ako dio opreme za teretanu ili sprava ne rade ispravno, radi vlastite, ali i tuđe sigurnosti, važno je obavijestiti uposlenike teretane o tome. Međutim, ponekad ljudi znaju iskazati svoju frustraciju prema uposlenicima, koji nisu krivi za tu situaciju.