Zaokret u poslovanju
0

Viktorijini anđeli odlaze u prošlost, kompanija najavila potpuno novi imidž

N. O.
Foto: Shutterstock
Foto: Shutterstock
Rebrendiranje i potpuna promjena poslovne strategije modnog brenda Victoria's Secret će za rezultat imati ukidanje prepoznatljivog naziva Viktorijini anđeli, koje će u cilju diverzifikacije marke zamijeniti "ambasadori", koji neće biti birani samo na osnovu izgleda.

Decenijama je kompanija Victoria's Secret bila sinonim za supermodele, žene koje su predvodile brend i učestvovale u godišnjoj modnoj reviji te nosile titulu "anđelica".

Međutim, u okviru nove strategije planirano je da marka donjeg veša krene u mnogo modernijem smjeru - anđeli će biti zamijenjeni ambasadorima, koji su uvedeni da nadahnu promjene i pozitivnost, a fokus više neće biti isključivo na fizičkom izgledu.

Brend će također pokrenuti niz novih humanitarnih partnerstava, koja će pomoći u podršci životu žena širom svijeta.

Ti novi ambasadori će formirati "VS Kolektiv", koji opisuje "sve veću grupu uspješnih žena koje dijele zajedničku strast da vode pozitivne promjene".

Prva imena na spisku uključuju manekenke kao što su: Adut Akech, Priyanka Chopra Jonas, Valentina Sampaio, Paloma Elsesser, Megan Rapinoe, Eileen Gu i Amanda de Cadenet.

"Uz 'VS Collective' stvaramo platformu koja će izgraditi nove, dublje odnose sa svim ženama", rekla je Martha Pease, glavna direktorica marketinga u Victoria's Secretu.

"Nizom saradnji, poslovnih partnerstava i inicijativa unosimo nove dimenzije u naše iskustvo s brendom. Kombinacijom energije, kreativnosti i perspektive novih partnera s našom mrežom, možemo transformirati način na koji se povezujemo", kazala je Pease.

Marka će pokrenuti i humanitarni "VS Globalni fond", koji će finansirati inovativne istraživačke projekte usmjerene na unapređenje liječenja raka kod žena i ulaganje u sljedeću generaciju žena naučnica koje predstavljaju raznoliku populaciju kojoj služe, dajući najmanje 5 miliona dolara godišnje za ispitivanje i rješavanje rasnih i rodnih nejednakosti.

Ove najave pretpostavljaju novi smjer u kojem planira ići brend donjeg veša, a koji je već dugo kritiziran zbog seksističkog i zastarjelog pristupa marketingu.

"Ovo je dramatičan pomak za našu marku i to je pomak koji prihvatamo u srži", rekao je Martin Waters, izvršni direktor, te naglasio da je ovo samo početak.