
Novi tramvaj je dug 34 metra i nudi 112 mjesta za putnike, više prostora za dječija kolica kao i za osobe u invalidskim kolicima. Interijer tramvaja je otvoreniji i svjetliji, klimatizovan i opremljen nadzornim kamerama.
Ekološki aspekat se pokazuje u maloj potrošnji energije kao i isključivom korištenju LED rasvjete. Vođeno je računa i o trajnom konceptu reciklaže, jer su vozila koncipirana i konstruisana na način da se nakon isteka roka trajanja za nekoliko decenija mogu jednostavno reciklirati.

Putnici će na više ekrana u vozilu biti informisani o narednoj stanici, mogućnostima presjedanja i odlascima. Moderna tehnika je upotrebljena i u kabini vozača koja je u potpunosti digitalizovana, sa nekoliko ekrana na dodir umjesto analognih instrumenata. Pripremljen je i sistem asistencije za vozača.
Ekološka i energetski efikasna vozila su međunarodno veoma popularna. Metropole poput Berlina, Marseja, Linza, Innsbrucka ili Alicantea su također izabrali koncept Flexity firme Bombardier, s tim da je aktuelni model u Beču prilagođen bečkoj infrastrukturi. Do 2026.godine biće sklopljeno između 119 i 156 Flexity tramvaja. Tačan broj novih modela ovisit će o proširenju tramvajske mreže i eventualno gušćeg tramvajskog saobraćaja.