U Beču privremeno otvorene dodatne ulice za pješake samo s jednim ciljem

"Zone susreta" (njem. Begegnungszone) uvedene su s ciljem poboljšanja kvalitete javnog prostora.
Prednost zona je zajedničko korištenje prostora svih učesnika u saobraćaju koji podliježu ograničenju brzine od najviše 20 kilometara na sat. Zone za učesnike primjenjuju koncept "bez pravila" i oslanjaju se na komunikaciju, individualnu odgovornost i međusobno uvažavanje. Najveća takva "zona susreta" u Beču je poznata trgovačka ulica Mariahilfer.

Nove zone su ograničene do početka maja otvorene su u okruzima Landstrasse, Ottakring i Währing. U toku sedmice će se otvoriti u Leopoldstadt, Wieden, Margareten, Neubau i Favoriten.
Na ulazu i izlazu ulica nalaze se posebni znakovi na kojima je jasno prikazano ograničenje brzine za automobile. Cilj ove mjere je pješacima omogućiti lakše održavanje socijalne distance.

Ovim pristupom su se pozabavili i stručnjaci za prostorno planiranje sa Tehničkog univerziteta u Beču (TU Wien). Oni su filtrirali ulice čiji su trotoari toliko uski da se preporučeni sigurnosni razmak od najmanje jednog metra ne može izvesti, a s druge strane su obratili pažnju na područja u kojima žive ljudi sa preko 65 godina starosti, predstavnici rizične grupacije.
Istraživanje je pokazalo da u gotovo svim okruzima postoje kritične tačke (na karti prikazane pink bojom). Prilagođavanje saobraćaja pješacima je pogotovo na tim kritičnim tačkama izuzetno značajno.