Komentari (42)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Poenta zadatka nije bila samo da se da tačan rezultat(jer to je lagano za ovaj razred u kojem je zadat zadatak, vjerovatno drugi), nego da dijete nauči kako će u glavi sabirati i oduzimati neke brojeve jednostavnije. Primjer malo tezeg zadatka, a kod mnozenja bi bio napr 16x4= (10x4)+(6x4)= 64 Znaci nije samo pomnoziti ta dva broja, nego nauciti kako da ih lagano rastavis i u glavi ko u šale izračuna.
Danas djeca u skolama ne mogu nista pametno izvuci sve se svelo na memorisanje teorije, toliko nebitnih stvari ima da to nije realno, svaki put kad prodjem kraj skole u koju sam isao ili se neko udara ili se neko drogira, prave debilane za ispiranje mozga djeci.
joj ovih i kreativnog razmisljanja, znaci kirurg iako treba bi trebao po proceduri da uradi operaciju on to moze na drugi nacin kreativni, zivot je skupina pravila
Kad od 43 KM potrošiš 5 KM jasno je da ostane 38 KM, e sad ti računaj kako hoćeš. 🤣
Nekad nije bitan rezultat vec nacin na koji dodjemo do tog rezultata. Dakle poenta je nauciti taj nacin racunanja. Zasto je to potrebno to je drugo pitanje. Ucenik je inteligentan I nece imati problema da popravi ocjenu.
Nije ni to problem. Dobila je NULA poena na cetiri tacna rezultata. To djeluje demotivirajuce za dijete.
Roditelji prave debile od djece, svaki roditelj misli da mu je dijete skriveni talenat za sve cime se bavi, pa je uvijek kriv onaj ko ga uci ako ne ide kako je zamisljeno..
Slazem se s vama...u matematicije je najbitniji dokaz dal rjesenje postoji i dali je jedinstveno...tako da oni sa malim znanjem matematike misle da su nevazne stvari prije rezultata..kako ces dijete naucit logickim.slijedom.stvari kad dodju komplikovanije.oblasti iz mat i zivota..
popij rakiju stari i ne kenjaj bezveze
Cist primjer loseg nastavnika kako u edukativnom tako i pedagoskom aspektu. Ovakav pristup uskopljava djeciji intelekt, rusi samopouzdanje i stvara averziju. Naravno da je fokus i na metodama rjesavanja zadatka, ali to ne znaci da se treba kategoricno prekriziti djecije rjesenje, pogotovo ako je nastalo samostalno. Idiot od nastavnika.
Ovdje dijete nije napravilo neku grešku, očigledno je da zna rezultat a koristilo je se oduzimanjem, što je traženo u zadatku.
Treba da radi kako je ucitelj rekao, jer je tako ucitelju lakse ocijeniti. Nemoj da ucitelj napreze mozak!!!
Koja je poenta ići na posao kad isti rezultat možeš dobiti i od kuće. Dokaz korona. Pa zašto ići na posao. Što oni atletičari trče stazom kad mogu i travom opet će proći kroz cilj. Valjda je poenta u postupku, a ne u rezultatu. Vazda su se davali bodovi za postupak ukoliko nije tačan rezultat. A mala je očigledno na Tik toku gledala kineze kako rješavaju ovaj zadatak i to joj lakši postupak. Ovdje joj je trebala dati pola boda čisto da se đak nastavi truditi
Dijete je doslo do rjesenja na neki random nacin. Ok tacan zadatak priznat bodove ali ukazati na neki proces kako se dodje do rjesenja a ne random metodom, da bi mu bilo lakse
Nisam skontao zadatak. Mislim da je krivo postavljen. Doduše, možda je to zato jer sam popio skoro cijelu bocu lincure, pa mi zato krivo
Nije do trave no do alkohola !