GRADJANI MORAJU ZNATI DA GUBIT
PREMA PROPISIMA U KANTONU SARAJEVO, GUBITKE NE POKRIVAJU GRADJANI VEC SE POKRIVAJU IZ BUDZETA KANTONA.
UKOLIKO, MINISTAR I OSTALI POKUSAJU SA POSKUPLJENJIMA, POTREBNO JE ICI SA APELACIJOM USTAVNOM SUDU.
BEZ OBZIRA KO JE NA VLASTI, PROPISI POSTOJE I MORAJU SE POSTOVATI.
DM je kao veoma ugledna kompanija u Evropi, višestruko poželjan poslodavac. Međutim način zapošljavanja u DM u BiH je krajnje upitan. Postoje velike indicije da se zapošljava po prijateljskim i rođačkim vezama. Time se uveliko krnji ugled ove firme. O tome teba obavjestiti Upravu u Karlshrue, pa i lično gospodina Wernera Gorca.
Toplane naplaćuju svoje obaveze a ne ispunjavaju ih. To je protivno svim propisima obligacionog prava. Normalno bi bilo - oni nama usluge a mi njima novčanu naknadu. Kod njih je drugačije, oni nama ne pružaju adekvatnu uslugu a od nas pod prijetnjom izvršenja uzimaju pare, da bi mogli isplaćivati veoma visoke plate.
To je apsolutno isto, kao da mi uđemo u veoma skup butik, prodavać nam naplati visoku cijenu a ne da robu. Na naše pitanje - "A šta je sa robom koju smo odabrali i platili", hladno odgovaraju: " Ne možemo vam dati robu a ni pare vratiti, znate i mi moramo imati platu."
Gospodine direktore, korisnik sam usluga Toplana, Sarajevo. Grijanje u stanu mi je veoma loše. Na sve urgencije građana koji se žale na loše usluge Toplane, nema adekvatne reakcije. Mi smo sa vama u obligacionom odnosu i za pare koje dajemo imamo pravo dobiti adekvatnu uslugu. Ogroman broj korisnika ne dobiva takvu uslugu. Koristite monopol i povlašten položaj a građani su u potpunosti ne zaštićeni.
Eto, građani Kantona Sarajevo sad ste fino čuli da nema razloga za nezadovoljstvo. To što nemate posao, što vam se plata mjesecima ne isplaćuje, što vam je penzija 300,00KM, što danas niste imali šta jesti. što...., sve to nije važno. Šta se bunite, valjda premijer zna bolje od vas