Komentari (15)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Vidiš da nema nikoga vidiš da smo sami. TJ mi smo samo slučajnost u velikom spoju savršenih planeta. Svemir ima svoju granicu koju mi nećemo nikad otkriti.
Ne bi čudilo da neki super teleskop ugleda samog sebe. Zapravo je sve zastupljenije podržavanje paradoxa sretanja samoga sebe u vanproporcionalnim daljinama svemira. Jedina je realnost: "dođoh, vidjeh, pobijedih" ! Svevremenska !
Univerzijum je beskonacan , dok smo mi na planeti Zemlji na probnom ispitu .Vanzemaljci postoje i pitamo se sto nemamo kontakt kratko receno ko ce sa budalama da ima posla. jer kad ugrozavamo nase kako bi tek njih da imamo moc .
Svaka nova galaksija, zvijezda ili planeta koju otkrijemo, podsjeća nas na veličanstvenost i kompleksnost kosmosa. Za mnoge, ovo je dokaz božanske ruke koja je stvorila tako impresivan i savršeno uređen svijet. i male promjene u jačini osnovnih sila bi učinile da se ne stvore glakasije, ili da se ne moze formirati atom isl, Istražujući nauku jačamo našu vjeru i povećavamo uvažavanje prema Božjem stvaranju.
povrsno znanje o svemiru te može udaljiti od vjere, ali kada se udje malo dublje, tamo opet ukaže neko veći od nas i od samog svemira. a tvoje ulicni komentar, pun predrasuda i brzog zakljucivanja, najvise govori o tebi