Salzmann je pronašao strast u BASE jumpingu, odnosno skakanju sa objekata poput zgrada, mostova ili stijena, a dok jedni preferiraju odijela za letenje kako bi odletjeli dalje, drugi eksperimentišu s potisnicima kako bi postigli veće horizontalne brzine i ostali duže u zraku.
Salzmann se oslonio na svoju ekspertizu te je odlučio učiniti skydiving i base jumping uzbudljivijim, a eksperimentisao je s idejom motora na svom letačkom odijelu. Potom je stupio u kontat s BMW-ovom podružnicom BMWi koja je fokusirana na električni pogon. Saradnja je uspostavljena, a napravljen je rig koji se postavlja na prsa i koji pokreću električni motori. Na prvi pogled sistem izgleda kao minijaturno podvodno plovilo koje može zaroniti u vodu, no njegovi impeleri se mogu rotirati impresivnom brzinom do 25.000 obrtaja u minuti.
Zahvaljujući motoru snake 7,5kW, impeler kompresuje zrak i gura ga nazad pod većim pritiskom te na taj način pruža potisak koji Salzmann može koristiti za dodatnu brzinu, kao i povećanje visine leta. Motor napaja litij-jonska baterija (50V), koja se može aktivirati pritiskom na dugme na lijevom rukavu odijela.
Salzmann je iskočio iz helikoptera s visine od gotovo 3.000 metara, a zahvaljujući odijelu je dostigao brzinu od 299 km/h. Konvencionalni motori mogu ostvariti tek trećinu ove brzine, tako daj je ovo veliko dostignuće.
Australac je tokom 15-minutnog leta preletio iznad planinskog vrha te osigurao rekord za prvi let električnim letačkim odijelom.