Riječ je o robotu MobED koji ima četiri točka s 12-inčnim gumama, dug je 67 i širok 60 cm, a njegovi točkovi se mogu kontrolisati neovisno zahvaljujući tri motora na krau svake osovine. Kompleksni ovjes znači da se centralna platforma može nageti i prilagođavati ugao nošenja tereta kako bi ga držao ravnim dok se vozi.
Za šta je tačno MobED namijenjen, otvoreno je pitanje. Hyundai ga naziva pokretnom platformom koju želi prodavati industrijskom partnerima, a koji bi ga adaptirali za specifične primjene. Cijena još uvijek nije poznata.
MobED bi mogao postati i personalni caddy te samostalno prevoziti pakete i kupljene namirnice. Buduće verzije bi mogle biti dovoljno čvrste i snažne da prevoze ljude.
"MobED se može koristiti kao mobilni uređaj za starije ljude ili invalide kada platforma bude dovoljno velika. Također, mogao bi se koristiti poput kolica", navodi se u saopćenju Hyundaija.
Maksimalna brzina robota iznosi 30 km/h, a jedno punjenje baterije je dovoljno za četiri sata vožnje. Kako navigira u prostoru, zasad nije poznato. Iz Hyundaija ne spominju senzore, kamere i radare, kao i softver za autonomno kretanje.
Hyundai nije jedini proizvođač automobila koji ulazi u ovo polje, jer Toyota i Honda također investiraju i razvijaju mašine koje bi se jednog dana mogle koristiti u staračkim domovima ili kao personalna sredstva za kretanje. Samovozeća tehnologija napreduje, a MobED je samo još jedan primjer trenda.