Audi je u oktobru prošle godine zajedno sa Sauberom saopćio da će njemački proizvođač biti dobavljač motora za F1 tim od 2026. godine, a ovaj plan se podudara s novim pravilima u najbržem cirkusu na svijetu, prema kojim će se između ostalog preći i na potpuno sintetičko gorivo za motore s unutrašnjim sagorijevanjem.
O finansijskom dijelu dogovora nema detalja, no Sauber ga je nazvao "važnom prekretnicom na putu ulaska Audija u Formulu 1". Sauberovo postrojenje u Hinwilu s nasavremenijim zračnim tunelom će biti na raspolaganju Audiju za njegov F1 program, no motor će se razvijati u drugom postrojenju Neuburg an der Donau u njemačkom distriktu Neuburg-Schrobenhausen.
Audi trenutno proširuje svoje proizvodno postrijenje gdje je u prošlosti razvijao i svoj LMP1 program u FIA World Endurance Championshipu. Završeak rekonstrukcije fabrike se očekuje u prvom kvartalu 2024. godine kada će saradnja između Audija i Saubera ući u novu fazu. Dotad će Sauber nastaviti ispunjavati svoj trenutni ugovor s Alfom Romeo, a nakon toga će preći na Audijev pogon 2026. godine. S druge strane, Audi planira obaviti prve testove novog motora 2025. godine.
Prema pravilima za 2026. godinu, motor će koristiti 100 posto održivo gorivo dobijeno iz neprehrambenih biljaka, komunalnog otpada itd. Snaga 1,6-litarskog V6 motora s turbopunjačem ostat će oko 850 KS.
Više detalja se očekuje narednog mjeseca.