Dvadesetočetverogodišnji Zhou je postao prvi kineski F1 vozač kada je debitovao prošle godine uz Bottasa, čije je mjesto u timu za narednu godinu također zvanično potvrđeno. Podrška će im biti rezervni vozač Theo Puchaire, koji će u novembru vjerovatno postati šampion Formule 2.
"Potpis novog ugovora za tim je dobar osjećaj, posebno jer znamo kako se stvari odvijaju. Ponosan sam što sam dio Alfa Romeo F1 Team Stake tima i zahvalan na njihovom povjerenju. Radim naporno od prvog dana i izuzetno sam motovisan da tako nastavim u budućnosti. U dobrim sam odnosima s Valtterijem, radimo zajedno s timom kako bismo napredovali. Uzbuđen sam što ću napokon voziti u Kini pred domaćom publikom. Bit će to sjajan trenutak koji ću podijeliti sa svima koji me podržavaju", izjavio je Zhou.
Velika nagrada Kine vraća se u kalendar Formule 1 naredne godine nakon što je nije bilo još od 2020. godine kada je otkazana zbog pandemije koronavirusa.
Međutim, još uvijek nije poznato kako će se ekipa zvati naredne godine. Alfin sponzorski ugovor sa Sauberom ističe na kraju ove godine te nije poznato da li će brend nestati iz Formule 1 ili se udružiti s drugim timom. Trenutno se špekuliše o Haasu.
Audi je kupio Sauber te će postati zvanični tim Volkswagen Grupe, ali ne prije 2026. godine kada na snagu stupaju nova pravila. Dotad bi se mogao zvati jednostavno Sauber.
Trenutno su nepotvrđena još tri mjesta u kokpitima za narednu sezonu, a riječ je o ekipi AlphaTauri i Williamsu, timu koji ipak ne pokazuje znakove da želi zamijeniti rookieja Logana Sargeanta uprkos teškoj debitantskoj sezoni. Njegov timski kolega Alex Albon definitivno ostaje u timu.