Komentari (20)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
najveca greska je Jordan Adidas
stotine i hiljade ljudi koji rade na kompaniju da bi bila bolja a klix novinar zakljuci da jedan ugovor sa kosarkasem je jedini razlog što je firma povecala vrijednost za 14milijardi. zanimljivo
Najki sme ćhe.
Bas pravi novinarski clanak, nema sta
Bolje ovaj AI dajte sami sebu jer u tekstu vam stoji: '...kao sedmog pi*ka na draftu...', i to ladno :D
Najvecu gresku u historiji sportskog marketinga napravio je Adidas kada nisu potpisali Michael Jordana.
Bas profesionalno pisete tekstove...Name sta
Svaka cast pojedincima ali kosarka je timski sport.
kakav je ovo glup novnarskin tekst, katastrofa, najveca greska u historiji marketinga, otkud znas, nema u tekstu nista o drugim greskama, žalosno šta danas sve pišu
Nije ovo bas tako jednostavno... Ovdje se govori o Nike kompaniji, koja je 121. po vrijednosti akcija (125 milijardi dolara) i Under Armor, koja je 3272. po vrijednosti akcija (~3,4 milijardi dolara). Recimo, 2016. je Nike imao vrijednost 100 milijardi dolara, a UA 26 milijardi. Ukratko, uprkos toj "katastrofi", Nike je odrzao vrijednost i porastao, dok je UA na najnizoj tacki od 2016. godine, sa vjerovatnim daljnjim padom...
Tekst treba lektorisati.
pisham se na marketing generalno
nemaju oni šta žalit. oni mogu kupit under armour kompletan i da im još za kafe ostane
Nike propada ima 6 mjeseci
ma jasta, kriza. stegli su pertle jako i spremaju se na najgore
fuj