Šta će biti važno u 2023. godini, a na to nismo obraćali pažnju
Neke važne priče su tokom 2022. godine bile zanemarene zbog krupnih događaja. Izdvajaju se na one koje su možda izmakle pažnji, ali bi mogle imati veliki značaj u 2023.
Neke važne priče su tokom 2022. godine bile zanemarene zbog krupnih događaja. Izdvajaju se na one koje su možda izmakle pažnji, ali bi mogle imati veliki značaj u 2023.
Kompanija Airbus je najavila prodaju više od 500 dijelova aviona A380 koji više nije u službi.
Airbusov solarni bespilotni avion, odnosno dron pod nazivom Zephyr S, pao je u Arizonu nakon što je u letu proveo duže od dva mjeseca.
Najveći putnički avion na svijetu iskorišten je za testiranje održivih goriva za avione.
Kompanija Airbus je završila proizvodnju Airbusa A380, posljednjeg primjerka svog superjumbo aviona koji će danas biti dostavljen kupcu.
Buka će vjerovatno biti veliki problem kako se bude povećao broj letjelica, ali Airbus već sada nudi rješenja i postavlja standarde.
Firma "B Spring" u Livnu proizvodi dijelove za Airbus i Boeing avione.
Ptice su oduvijek bile najveća inspiracija avijatičarima koji i danas nesprestano istražuju ove najbolje prirodne letače kako bi unaprijedili nove generacije letjelica. Jedna od takvih stiže iz proizvodnje Airbusa.
Proizvođač aviona Airbus je objavio da namjerava razviti letjelice koje neće emitovati štetne gasove, a koje će biti u komercijalnoj upotrebi. Riječ je o avionima sa hidrogenskim pogonom za koje Airbus pretpostavlja da će do 2035. godine biti u upotrebi.
Ptice su neprikosnoveni majstori aerodinamike. Bez obzira koliko superračunari i poznavaoci ove oblasti proračunavali letove, ne mogu se porediti sa savršenim prirodnim letačima. Stoga Airbus uskoro namjerava uvesti formacijsko letenje po uzoru na ptice.