Ovako izgleda Dacia Duster nakon tretmana u Carpointu
Dacia Duster je prodan u više od dva miliona primjeraka, a jedna od prvih kompanija koja je iskoristila veliki interes za ovim modelom je Carpoint zajedno sa svojim podbrendom CP Performance.
Dacia Duster je prodan u više od dva miliona primjeraka, a jedna od prvih kompanija koja je iskoristila veliki interes za ovim modelom je Carpoint zajedno sa svojim podbrendom CP Performance.
U zadnjih 20 godina Dacija je doživjela pravi preporod otkako je Renault preuzeo vlasničku palicu i počeo donirati provjerenu mehaniku i tehnologiju. Dacia je zbog toga postala najomiljenija marka pristupačnih automobila u Evropi. Napredak će se vidjeti i u skoroj budućnosti kada na scenu stupi, prvo novi Duster, a, zatim veliki SUV na bazi koncepta Bigster.
Proizvođač iz Miovenija, u vlasništvu francuskog diva Renaulta, doživio je ostvarenje historijskog praga: prodaju 8-milionitog automobila, od 2004. do danas.
Rumunski proizvođač je u konstatnom rastu i ponovo bilježi povećanje prodaje ako posmatramo prvu polovinu 2023. godine. Tačnije, Dacia je prodala 345.432 vozila, odnosno 24,2% više u odnosu na isto razdoblje 2022. godine.
Možda se na osnovu rezultata iz prvog kvartala ne može planirati uspješna cijela godina, ali Dacia nema pretjerane brige oko prodajnih rezultata. Rumunska kompanija napreduje i zarađuje, a profitabilnost konstatno raste.
Dacia je potvrdila da će od 2025. godine učestvovati u Svjetskom prvenstvu u reliju kao konstruktor u kategoriji T1+, kao i da će se okušati u ultimativnom testu izdržljivosti i otpornosti – Reliju Dakar.
Daciji je trebalo svega 24 sata da izvede industrijski "tour de force". U fabrikama u Pitestiju, Tangeru i Casablanci istovremeno je preobrazila sve svoje modele i udahnula im novi vizuelni identitet, i to 3100 vozila u jednom danu.
Od prvog predstavljanja, naručeno je 108.000 Dacia Spring, čime je dokazano da itekako nadilazi očekivanja kupaca. Ponuda modela u međuvremenu je proširena verzijom Cargo za poslovne kupce, a stiže i bogatija Extreme verzija.
Dacia je dokazani šampion ponude uloženog i dobivenog, a njihov novi sedmerosjed ne samo da nudi najviše lima i prostora za vaš novac nego ima i vrlo privlačnu alternativu sa plinskom instalacijom iz fabrike. Nije ni čudo što je polako ali sigurno i u bogatim dijelovima Evrope Dacia postala jedna od omiljenih marki.
Dacia je u određenim britanskim salonima ponudila besplatne termofore čime je "bocnula" BMW i još neke proizvođače zbog njihove "pretplate na grijanje sjedišta".