Testirali smo novu Mercedes-Benz E-Klasu: Auto prema kojem se kroje ostali
Kada se pojavi novo izdanje automobila koji više od 75 godina postavlja standarde u klasi i praktično je definiše onda je očekivano da privlači i veliku pažnju.
Kada se pojavi novo izdanje automobila koji više od 75 godina postavlja standarde u klasi i praktično je definiše onda je očekivano da privlači i veliku pažnju.
Mercedes-Benz obilježava četiri decenije od predstavljanja modela serije W124, koji je 1993. godine preimenovan u E-Klasu. Za ovaj automobil ne kažu bez razloga da je neuništiv i da ništa slično Mercedes više nikad neće napraviti.
Njemački proizvođač našao pod lupom njemačkih vlasti zbog navodnog korištenja uređaja za varanje emisija na poznatom 3,0-litrenom V6 dizelašu iz E-Klase.
Sedani u današnje vrijeme nemaju mnogo pažnje i ljubavi, većina ih je već u "penziji" kako bi se oslobodili proizvodni kapaciteti za popularne SUV-ove, no to ne važi za Mercedesove luksuzne sedane među kojima se ističe E-Klasa.
S obzirom na nekolicinu dosadašnjih kičastih egzibicija iza kojih stoji tuning kompanija Mansory, S-Klasa u boji zlata/pijeska izgleda sasvim pristojno.
Mercedes-Benz nastavlja svoju dugu tradiciju sportskih, elegantnih automobila iz snova novom serijom modela. Novi CLE Coupé koristi konceptualne i tehničke inovacije C-Klase i E-Klase.
Kada je u pitanju kupovina novog automobila, odluka oko boje nekima zna biti važnija od samog automobila, dok je nekima sasvim svejedno. Ako zanemarimo činjenicu da smo prežvakali svih 50 nijansi sive, tmurne crne i perla bijele, razigrane boje su sve prisutnije zadnjih godina, pogotovo na luksuznijim modelima. Ovo je pet novih boja predstavljenih za modelsku 2024.
Bez obzira na nesmanjenu ofanzivu SUV-ova (i) u Mercedes-Benzu misle da vrijeme prostranih i praktičnih karavana nije prošlo.
Više od 75 godina E-Klasa postavlja standarde za luksuzne limuzine srednje klase. Mercedes-Benz će ove godine otvoriti novo poglavlje za poslovnu limuzinu jer obnovljena E-Klasa ucrtava put u prelasku sa motora sa unutrašnjim sagorijevanjem na električni pogon.
Kupci mogu da se raduju posebno impresivnom iskustvu zabave u novoj E-Klasi. Muzika, igre i streamovanje sadržaja mogu se doživjeti u automobilu skoro svim čulima. Zahvaljujući digitalnim inovacijama u unutrašnjosti, E-Klasa je sada inteligentnija, postižući novu dimenziju personalizacije i interakcije. U isto vrijeme, elektronska arhitektura je više vođena softverom, a manje hardverom. Ovo čini osnovu za individualnije ažuriranje unutrašnjih sistema u budućnosti.