Komentari (39)
Povratak na članak
Prijava korisnika
NAPOMENA: Komentarisanje članaka na portalu Klix.ba dozvoljeno je samo registrovanim korisnicima. Molimo korisnike da se suzdrže od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Komentari odražavaju stavove isključivo njihovih autora, koji zbog govora mržnje mogu biti i krivično gonjeni. Kao čitatelj prihvatate mogućnost da među komentarima mogu biti pronađeni sadržaji koji mogu biti u suprotnosti sa vašim vjerskim, moralnim i drugim načelima i uvjerenjima. Svaki korisnik prije pisanja komentara mora se upoznati sa Pravilima i uslovima korištenja komentara.
Naravno da besplatan prevoz nije dovoljan. Treba odvojiti posebnu traku za javni prevoz. Učiniti skupim vozanje auta u centru, postaviti kamere koje slikaju svaki ulazak u centar i na kraju mjeseca ti dodje račun. Tim parama plaćati gradski saobraćaj i izgradnju parkinga. Naravno, treba graditi i nove ceste.
odavno nesto gluplje nisam procitao hahaha, znaci kupis auto, platis registraciju, poreze i onda jos platis gdje god da krenes
dousnikponosne Pametni, haj ti reci šta bi ti uradio. Da si zaglavio koji put u autu po sat dva ili da si ikad izašao iz svoje selednere i vidio malo svijeta i velikih gradova, onda ti ovo ne bi bilo glupo.
PRIKAŽI ODGOVORE (3)
Pa kakve mi fajde da je sad besplatan, kad ces zakasniti na posao/skolu svaki drugi dan kad god da krenes
ne se.i nikad nisam zakasnio
a sa autom neces upasti u gužvu?
Kaže u drumskom saobraćaju nastaje 10 posto globalne misije štetnih gasova. Da, ali od toga Indija i Kina zagade pola. Evropa zajedno nije ni 1% a samo se u Evropi forsira ta neka ekologija.
Skorojevići i javni prevoz? To dvoje nikako ne ide zajedno, moraju se snovi odsanjati, a to će potrajati još bar 30 kuka.
Sve su ovo uzaludne priče za ove naše zabiti. Gradski prevoz konkretno u Banjaluci u potpunom raspadu, prevoznici svako malo ucjenjuju Grad, prijete obustavom saobraćaja, a linije im neredovne, autobusi loši, putnika sve manje... sami sebe će da unište. To bi se moralo potpuno resetovati, Grad da uzme nazad prevoz, uloži u kvalitetne autobuse, postavi redovne linije i nakon par godina možda bude bolje.
Kakve li su to 'željezne' posljedice?? :D
poenta je da je rodovan a ne besplatan.. kod nas moras gatati da vidiš ima li ga
još bi više auta bilo na cestama,kod nas je sve naopako,ovde se pale auta radi 500 m
Ma mi smo stoka od naroda da je besplatan to bi bio kušlus morao bi neko voditi računa.
KS-SARAJEVO ima ogromne poreze. Napraviti podzemne metroe-vlakove kao na zapadu, ULOZITI BILIONE, i zabraniti auta zimi u centru Sarajeva a u okolini par-nepar. To se odmah treba SAD poceti raditi da bih za 10 godina bilo zavrseno, jer je vec sada haos u zimskom zagadjenju. Meni zasmeta i ODMAH dobijem glavobolju kad je zagadjenje 200 a kamoli sarajlije imaju redovno 500-600 zagadjenje.
90% zagadnjenja u Sarajevu je od lozenja cumura, odjece, obuce, stakla, gume, lakiranog namjestaja. Ljeti imas jos vise auta na cestama pa nema ovolikog zagadjenja
@BosnjaciJesuSrbi246 Tacno, nema ovoliko smoga ali u posljednjih nekoliko godina se u Sarajevu moze "namirisati" smog i u sred ljeta, sto prije nije bio slucaj.
To može u normalnim zemljama funktionisati i smanjiti broj vozila na putevima. Na Balkanu ako treba uzeće i kredit za gorivo nek vidi komšija da se vozim sa autom, da pokažem komšiluku da mogu sa autom na posao.
Ne mora bit potpuno besplatan. Samo da se kopira becki model. Tamo dnevna karta kosta 1, ukoliko se uzme godisnja karta. Broj korisnika se drasticno povecao. Kad bi u Sarajevu godisnja karta kostala 365 KM, sa mogucnoscu da se plati u 12 rata, sigurno da bi bilo vise putnika.
Svaka besplatna stvar od drzave pojacava povjerenje gradjana u drzavne organe i samim tim politicari dobijaju vise prostora za djelovanje, manje kritika i slicno. Da se i da jeftina karta sa minimalnom zaradom i to bih bilo dobro. Sve sto drzava ulaze u civilizovanost i narod desetorostruko se vraca i ovo nije 'samo moja puka zelja' da politicari pocnu raditi za narod vec stvarnost. Npr, besplatnom kartom bih cisto onako otisao negdje potrositi pare a to je za ekonomiju plus.
ODLIČNA IDEJA.PUNO BI MANJE BILO GUŽVE I ZAGAĐENOG ZRAKA
Neko iz redakcije Kabirijeva portala stalno briše jske-vehabi postove.
nama prvo treba biciklisticka staza preko cijelog sarajeva pa onda razmisljajte o autobusima
Kod nas je javni prijevoz svakako besplatan jer u ovoj anarhiji i bezvlascu vozac vise ne smije ni traziti da se kupi karta ako nece da ga neki krmak prebije ili izbode