Autobusi će saobraćati na liniji prigradskog prijevoza koja pokriva 25 kilometara ceste te na godišnjem nivou preveze čak 800 hiljada putnika.
Flota od osam novih električnih autobusa bežično će se puniti na početku i kraju rute te tako osiguravati nesmetani i ekoloških prihvatljiv način javnog prijevoza, prenosi Poslovni dnevnik.
Autobusi će se tokom noći puniti u autobusnom terminalu, dok će tokom dana biti nadopunjavani na početku i kraju rute gdje će vozač u 10 minuta bežičnim putem napuniti autobus te nastaviti s vožnjom gradom.
Sistem koristi proces koji se zove induktivno punjenje u kojem električna energija prolazi kroz zavojnice na pločama te stvara magnetsko polje.
Ovo polje inducira napon preko zavojnice u autobusu i tako puni baterije u vozilu.
Novi autobusi koje je napravio britanski Wrightbus dio su petogodišnjeg pilot programa evropske podružnice japanskog Mitsuija i britanske kompanije Arup. Ukoliko se projekt pokaže uspješnim, iz gradskog vijeća Milton Keynesa javljaju kako planiraju proširiti sistem na sve autobusne linije u gradu.
Slični sistemi već se koriste u Torinu i Genovi u Italiji, Utrechtu u Holandiji te Mannheimu u Njemačkoj.
Tehnologija indukcijskog punjenja otvara prostor za opremanje vozila manjim i lakšim baterijama te znatno smanjuje količinu električne energije koja je potrebna za njihovo upravljanje.