Dug životni vijek
76

Aktuelni Volkswagen Golf bi se mogao proizvoditi do 2035. godine

D. B.
Volkswagen je posvećen tome da sljedeća generacija modela Golf koristi isključivo električni pogon te da taj cilj realizuje do kraja desetljeća, no to ne znači da će aktuelni Golf s motorom s unutrašnjim sagorijevanjem nestati uskoro.

Kai Grünitz, šef odjela za tehnički razvoj, nagovijestio je da bi se osma generacija Golfa mogla proizvoditi sve do 2035. godine, kada će na snagu stupiti zabrana proizvodnje novih automobila sa SUS motorima u Evropskoj uniji. Međutim, ovi automobili bi se i dalje mogli prodavati ukoliko budu kompatibilni sa sintetičkim gorivima.

Osma generacija Golfa stigla je krajem 2019. godine, zasnovana je na MQB platformi Golfa sedme generacije koji se pojavio 2012. godine. Historijski, Golf sedme generacije baziran na PQ35 platformi, koja je imala dug životni vijek od 2003. do 2016. godine, ukupno 13 godina. Slično tome, MQB platforma bi mogla uskoro izjednačiti ovu dugovječnost.

Grünitz opisuje osmu generaciju Golfa kao savršenstvo MQB platforme, što govori da nema trenutne potrebe za novim modelom uprkos početnim problemima sa softverom, koji su sada riješeni. Obnovljeni Golf bi mogao proći kroz još jedan facelift tretman ukoliko se zaista zadrži u proizvodnji do 2035. godine. Entuzijasti se nadaju povratku verzija GTI i R s manuelnim mjenjačem, dok Amerikanci sanjaju R karavan.

Međutim, Golf bi mogao otići u penziju prije 2035. godine, ne samo zbog propisa o emisiji. Porsche, koji je također dio Volkswagen Grupe, okončao je proizvodnju modela Macan i 718 Boxster/Cayman u EU zbog novih zakona o cybersigurnosti. Slični propisi bi mogli ranije "penzionisati" i Volkswagenov Golf.

S druge strane, čak i životni ciklus od 15 godina za Mk8 ipak ne bi bio najduži u historiji Golfa. Prva generacija se pojavila 1974. godine, naslijedila ju je druga osamdesetih, no Mk1 se nastavio proizvoditi kao Citi Golf od 1984. do čak 2009. godine, ukupno 25 godina, odnosno 35 uključujući "originalni" Golf.