Audi A6 je mrtav, živio Audi A7: Nijemci nakon 30 godina gase proizvodnju obične "Šestice"
Još u martu ove godine izvršni direktor Markus Duesmann potvrdio je Audijeve planove da promijeni svoju strategiju imenovanja i odvoji automobile sa SUS motorima od električnih vozila.
Ažurirana nomenklatura već je na snazi, jer je A4 postao A5, ostavljajući mjesta za budući električni A4 E-Tron. Isto vrijedi i za električni A6 E-Tron, koji će konvencionalne SUS motore "proslijediti" modelu A7.
Audi je službeno objavio planove za lansiranje novog A7 početkom sljedeće godine. Dodatni detalji nisu otkriveni, ali riječ je o limuzini s benzinskim i hibridnim pogonom koja će zamijeniti standardni A6. Tako će istovremeno sa scene nestati nama poznata limuzina i karavan pod oznakom A6 i A6 Avant, model koji je se pojavio 1994. godine (A6 C4) kao nasljednik Audija 100.
Početkom oktobra viđen je kamuflirani prototip s klasičnim limuzinskim "gepekom", što bi moglo značiti da je Audi zamijenio uloge, jer je petovratni Sportback oblik sada podaren električnom novitetu A6 e-tron, dok će A7 čini se postati limuzina. Možda se ljubitelji luksuzne marke neće složiti s tim, a možda nije ni sve gotovo. Možda Audi ponudi obje izvedbe karoserije, što bi zasigurno izazvalo pozitivan efekat kod kupaca.
Audi je novu praksu označavanja započeo s limuzinom A4, čiji nasljednik ima oznaku A5, a radi se o praktičnijem liftback modelu s pet vrata. Za ljubitelje karavana, Audi je novom A5 (i S5) već dao Avant tretman, a isto će učiniti i za A7. Dakle, postojat će i A7 Avant, a dalje, vidjet ćemo da li će u ponudi biti i RS7 Avant, koliko god to čudno zvučalo.
S druge strane, ne treba da nas čudi, ali Audi prodaje limuzinu A7 u Kini više od tri godine. A7L temelji se na lokalno proizvedenoj verziji s dugim međuosovinskim razmakom i izbjegava usku Sportback siluetu u korist tradicionalnog oblika limuzine.
Prije nego što novi A7 stigne na naslovnice, Audi namjerava krajem ovog mjeseca pokazati Q5 Sportback sljedeće generacije.