Audi prati ostatak Volkswagen Grupe u misiji da postane karbonski neutralna do 2050. godine, a to uglavnom znači razvoj električnih vozila. Međutim, u Audiju pokušavaju napraviti korake koji će učiniti motor s unutrašnjim sagorijevanjem "čišćim".
Tim povodom su iz Audija saopćili da su svi njihovi V6 dizelski motori, koji razvijaju do 281 KS i koji su proizvedeni nakon druge polovine februara ove godine, kompatibilni s hidrotretiranim biljnim uljem (HVO), odnosno "zlatnim standardnom biodizela". To znači da će neke verzije modela A4, A5, A6, A7, A8, Q7 i Q8 moći koristiti "čišće" gorivo bazirano na biljnom ulju.
"Optimiziramo naše postojeće SUS motore kako bi bili ekonomičniji i kako bi stvarali manju emisiju. Jedan od načina je stvaranje tehničkih temelja za korištenje održivog goriva kakvo je HVO", izjavio je šef Audijevog razvoja Oliver Hoffmann.
Iz kompanije je saopćeno da HVO omogućava smanjenje CO2 emisije imeđu 70 i 95 posto u poređenju s običnim dizelom. GOrivo se može praviti od ostataka i otpadnih materijala kao što su otpadno jestivo ulje iz prehrambene industrije te ostaci iz poljoprivrede. Ova ulja se pretvaraju u alifatske ugljikovodike, što modificira svojstva ulja kako bi ih učinilo upotrebljivim u dizelskim motorima, a daje im i veći cetanski rejting u odnosu na konvencionalno gorivo.
"Kako je cetanski rejting HVO-a veći oko 30 posto, poboljšana je zapaljivost/sagorijevanje u motoru. To je pozitivan efekt, posebno kod hladnog startovanja. Testirali smo efekte na različite komponente, na performanse i izduvne gasove prije nego smo odobrili HVO", izjavio je Matthias Schober, šef odjela za razvoj pogona, odnosno za V-TFSI, TDI i PHEV.
Volkswagen Grupa eksperimentiše i s drugim alternativnim gorivima kao što je e-Fuel. Ovaj sintetički gas već koriste trkaći Porscheovi i Lamborghinijevi trkaći automobili, a ove kompanije su pokazale interes za e-Fuel.