BMW E9 je rjeđi od bilo kojeg BMW-a M3 ili BMW Z8 jer je proizvedeno oko 30.000 primjeraka između 1968. i 1975. godine.
Očekivano, zub vremena je učinio svoje na šetu ovih sjajnih malih coupea, mnogi od njih su završili na otpadu dok su neki ipak opstali zahvaljujući trudu i restauracijama.
No, jednom spašenom primjerku je udahnut novi "električni život" zahvaljujući ugradnji Teslinog motora. Treba reći da je bio u lošem stanju kada ga je ekipa Electric Cassic Carsa spasila iz skladišta gdje je stajao s otvorenim šiberom. Unutrašnjost je bila u toliko lošem stanju da se nije mogla spasiti, ali to je bio samo izazov više za entuzijastičnu ekipu koja je obavila restauraciju i ugradnju Teslinog motora. Preuzet je motor Teslinog Modela S s baterijama,
Osim toga, BMW je dobio novi set većih Wilwood kočnica i Alpina felge, a automobil je nešto teži od originalnog. Međutim, zahvaljujući 450 KS i ubrzanju od 0 do 100 km/h za tri sekunde, to nikome nije važno. U prtljažniku čak ima i nešto prostora. a domet automobila iznosi 322 KS.
Da je kojim slučajem BMW E9 u dobrom stanju podvrgnut ovakom tretmanu, entuzijasti bi s razlogom bili duboko uznemireni, no s obzirim na činjenicu da se automobil praktično nije spasio, trud eksperata i električno oživljavanje definitivno treba poštovati. S obzirom da elektrifikacija preuzima automobilsku industriju, ovakve modifikijacije bi u konačnici mogle biti jedini način da se klasični automobili spase od uništavanja na otpadima.