Potpuno novi BMW M2 bit će predstavljen u oktobru. Druga generacija kompaktne sportske ikone je već viđena tokom testiranja u standardnoj formi, kao i sa BMW M Performance dijelovima, a očekuje se da će njegov redni šestak razvijati oko 440 KS i biti uparen s manuelnim mjenjačem. Bit će to posljednji automobil ove "vrste" jer će svaki naredni M model imati neku vrstu hibridne tehnologije.
Međutim, dok čekamo da vidimo standardni model, čini se da BMW več radi na još snažnijoj verziji koja će nositi oznaku CS ili CSL.
Autocar piše da su već viđeni prototipi ovog modela u BMW-ovom sjedištu u Minhenu te da imaju agresivniji izgled prednjeg i stražnjeg dijela, a to je očigledno uprkos kamuflaži koju su nosili. Prototipi navodno imaju i M Performance stražnji spojler, ali ne i trapezoidne završetke izduvnih cijevi, nego standardna četiri završetka.
M2 CS/CSL posjeduje integrisani obruč kao zaštitu od prevrtanja umjesto potpunog zaštitnog kaveza kao u slučaju prethodnog prototipa M2 CSL.
Novi M2 će pokretati redni šestak s turbopunjačem, odnosno S58 motor koji se nalazi i u aktuelnim modelima M3 i M4. U standardnoj formi, M2 bi trebao razvijati 444 KS kao i F87 M2 CS, ali se očekuje da će snažniji CS ili CSL isporučivati do 473 KS.
Dok bi standardni M2 mogao imati opciju M xDrive pogona na sva četiri točka, CS/CSL će slati snagu na stražnje točkove putem odličnog BMW-ovog osmostepenog automatskog mjenjača. O ručnom mjenjaču nema riječi, a bio je dostupan u starom modelu CS, tako da bi ovo u konačnici mogao biti zapravo CSL.
Novi M2 će posuditi kočioni sistem od modela M3 i M4, ali se još veća zaustavna moć očekuje u slučaju modela M2 CS/CSL.
Izuzetno važna je i težina. Prethodni CS je bio malo teži od standardnog M2 modela, ali ako nova verzija bude nosila oznaku CSL, onda bi morala ići na striktniju dijetu kako bi skinula bar sedamdesetak kilograma i zaslužila epitet "lightweight".
Međutim, očekuje se da će i dalje biti teži od aktuelnog modela zbog CLAR platforme koju dijeli s većom braćom.
Novi M2 bi trebao biti predstavljen 11. oktobra, dok se CS/CSL zbog rane faze razvoja očekuje naredne godine. To bi bilo s godinom zakašnjenja za BMW-ovim proslavama 50. godišnjice koje su dosad dale M4 CSL i M3 Touring, a dolaze i produkcijski BMW XM SUV, M2 te potpuno novi BMW 3.0 CSL Homage.