Riječ je o 100.000 BYD-ovih električnih vozila, koja će postati dio Uberove flote u zemljama širom svijeta. Prvo će stići u Evropu i Latinsku Ameriku, a potom na Bliski istok, u Kanadu, Australiju i na Novi Zeland. SAD nisu uključene u ovaj dogovor, što i nije iznenađenje jer je američki predsjednik Joe Biden potpisao uvođenje carine na kineska električna vozila od 102,5 posto. Međutim, još uvijek nije jasno kako će na dogovor utjecati manje ekstremne evropske i kanadske carine.
Uber želi da sva njegova flota u SAD-u, Kanadi i Evropi postane električna do 2030. godine, no nedostatak široko dostupnih i pristupačnih električnih vozila pogodnih za Uberov biznis otežao je realizaciju tog cilja.
Ranije ove godine je iz Ubera saopćeno da je teško vjerovati u ostvarenje cilja bez "snažnije akcije zakonodavaca i preduzeća. Kompanija je prethodno navela da električna vozila prelaze samo 8,2 posto Uberove kilometraže u Sjevernoj Americi, odnosno 9 posto u Evropi.
Novi dogovor s BYD-om bi mogao pomoći Uberu da se vrati na put ka svom cilju, a mogući su popusti na punjenje, osiguranje, održavanje i finansiranje kako bi se vozači motivisali da električnim automobilima zamijene vozila s motorima s unutrašnjim sagorijevanjem i hibride.