Ovaj automobil je poseban zbog činjenice da je jedan od svega 20 primjeraka proizvedenih 1967. godine s opcionim L88 paketom koji podrazumijeva L88 V8 motor s ojačanim blokom od lijevanog čelika, Tuftrided kovanu čeličnu radilicu i kovane aluminijske klipove. V8 motor, aluminijske glave visokog protoka, karburator s četiri cijevi te usisni razvodnik od aluminija.
Zvanično, ovaj motor razvija 430 KS, ali je snaga veća te zapravo isporučuje 560 KS i 678 Nm obrtnog momenta.
L88 modeli su također imali unikatni ovjes, izdržljive disk kočnice, M22 Rock Crusher četverostepeni manuelni mjenjač koji snagu prenosi na stražnje točkove, kao i izdržljivi aluminijski hladnjak.
Automobil je poseban i zbog činjenice da je jedini koji je lakiran u Sunfire žutu boju, a iza njega je desetogodišnja restauracija. Dosad je osvojio nekoliko nagrada, a nakon restauracije je prešao svega 560 km. Prodan je za 2,45 miliona dolara, a prethodno je 2014. godine za isti model kupac izdvojio 3,85 miliona dolara. Godinu dana ranije je kabriolet dostigao cijenu od 3,42 miliona dolara.