I dalje nepoznato
5

Chevrolet neće da objavi vrijeme kruga koje je na Nürburgringu ostvarila nova Corvetta

E. L.
Šef razvojnog odjela koji "potpisuje" prvu Corvettu s centralno smještenim motorom izjavio je da su na Nürburgringu bili znatno brži od očekivanja, ali vrijeme kruga još ne žele da objave.

I Chevrolet spada među kompanije koje vole da se igraju i dokazuju mogućnosti svojih automobila na čuvenoj njemačkoj stazi Nürburgring Nordschleife na kojoj su još u julu isprobali potencijal produkcijskog izdanja osme generacije Corvette čiji je motor po prvi put smješten iza naslona sjedišta.

Iza upravljača Corvette C8 bio je trkač tvorničkog tima Corvette Racing (Oliver Gavin), a prvi čovjek inžinjerijskog odjela koji stoji iza aktuelne Corvette (Mike Petrucci) izjavio je da je Gavinovo najbolje ostvareno vrijeme kruga u "zelenom paklu" iznad svih očekivanja.

U svom premijernom izdanju Corvettu C8 pokreće 6,2-litarski V8 motor koji uz paket Z51 raspolaže s 502 KS i 640 Nm najvećeg obrtnog momenta. Za prijenos snage na zadnju osovinu zadužen je 8-stepeni automatski mjenjač, a u Chevyju kažu da C8 do stotke stiže za manje od tri sekunde.

Podsjećanja radi, najbolje nezvanično vrijeme Corvette na stazi Nordschleife ostvario je znatno snažniji model prethodne generacije C7 ZR1 (765 KS i 969 Nm) kojem je za zatvaranje kruga trebalo sedam minuta i četiri sekunde, a najbrži američki automobil koji je tutnjao Nürburgringom i dalje je Dodge Viper.