Dva malo drugačija Porschea 911 stigli su do vrha najvišeg vulkana na svijetu
U sklopu testiranja u ekstremnim uslovima, što bi u dogledno vrijeme trebalo rezultirati produkcijskom (vjerovatno i rally-raid) verzijom Porschea 911 (992) koji bi se mogao skrivati iza naziva Safari ili Dakar, tim inžinjera i vozača na čijem je čelu bio Porscheov tvornički trkač Romain Dumas otišao je sa dva testna prototipa u divlja prostranstva Južne Amerike. Cilj misije bio je penjanje na najviši aktivni vulkan na svijetu koji se nalazi u Čileu.
Uz temperaturu zraka koja je padala do -30 stepeni Celzijusa, probijajući se kroz surova južnoamerička bespuća oba Porscheova prototipa na kraju su stigli do vrha vulkana Ojos del Salado, a fotografije pokazuju okruženje kojem su bili izloženi Dumas i ostatak tima. Da, bilo je i neizbježnog korištenja lopata.
U slučaju testnih prototipa s integralnim pogonom rastojanje između podnice i tla iznosi 350 milimetara, a u pripremama za osvajanje vrha najvišeg vulkana na svijetu automobili su opremljeni terenskim gumama za ekstremne uslove iza kojih se krije temeljito modificiran ovjes. Za bolji prilazni i odlazni ugao značajno su prilagođeni i prevjesi karoserije. Zbog sigurnosti Dumasa i društva, Porsche je kabine automobila opremio sigurnosnim kavezima, karbonskim sjedištima i pojasevima u više tačaka pričvršćivanja.
Nije bilo modifikacija ispod zadnjeg poklopca, jer su u Porscheu odlučili da će "off-road“ prototipe pokretati trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor iz produkcijskog modela 911 Carrera 4S (450 KS) koji je kombinovan s ručnim 7-stepenim mjenjačem.