Južnoamerička avantura
37

Dva malo drugačija Porschea 911 stigli su do vrha najvišeg vulkana na svijetu

E. L.
Dva testna prototipa Porschea 911 stigli su do vrha aktivnog vulkana Ojos del Salado u Čileu čija je nadmorska visina 6.007 metara.

U sklopu testiranja u ekstremnim uslovima, što bi u dogledno vrijeme trebalo rezultirati produkcijskom (vjerovatno i rally-raid) verzijom Porschea 911 (992) koji bi se mogao skrivati iza naziva Safari ili Dakar, tim inžinjera i vozača na čijem je čelu bio Porscheov tvornički trkač Romain Dumas otišao je sa dva testna prototipa u divlja prostranstva Južne Amerike. Cilj misije bio je penjanje na najviši aktivni vulkan na svijetu koji se nalazi u Čileu.

Uz temperaturu zraka koja je padala do -30 stepeni Celzijusa, probijajući se kroz surova južnoamerička bespuća oba Porscheova prototipa na kraju su stigli do vrha vulkana Ojos del Salado, a fotografije pokazuju okruženje kojem su bili izloženi Dumas i ostatak tima. Da, bilo je i neizbježnog korištenja lopata.

U slučaju testnih prototipa s integralnim pogonom rastojanje između podnice i tla iznosi 350 milimetara, a u pripremama za osvajanje vrha najvišeg vulkana na svijetu automobili su opremljeni terenskim gumama za ekstremne uslove iza kojih se krije temeljito modificiran ovjes. Za bolji prilazni i odlazni ugao značajno su prilagođeni i prevjesi karoserije. Zbog sigurnosti Dumasa i društva, Porsche je kabine automobila opremio sigurnosnim kavezima, karbonskim sjedištima i pojasevima u više tačaka pričvršćivanja.

Nije bilo modifikacija ispod zadnjeg poklopca, jer su u Porscheu odlučili da će "off-road“ prototipe pokretati trolitarski 6-cilindarski biturbo boxer motor iz produkcijskog modela 911 Carrera 4S (450 KS) koji je kombinovan s ručnim 7-stepenim mjenjačem.