
Kineski proizvođač zapravo prodaje Aitove električne automobile sa svojim logotipom. Huawei i Seres proizvode automobile zajedničkim snagama već neko vrijeme. Ranije ove godine je Huawei demantovao glasine da partneri razdvajaju nakon što su uočeni automobili s Huaweijevim logotipom kako napuštaju Seresovo postrojenje. Dvije kompanije su zajednički osnovale brend Aito, a dva modela su već u prodaji, Aito M5 i Aito M7. Huawei u sklopu prvenstva isporučuje tehnologiju, dok Seres dizajnira i proizvodi automobile. Dvije kompanije su odlučile produbiti svoje partnerstvo.

Seres je saopćio da su njegovi prvi primjerci modela SF5 Coupe SUV isporučeni u Norvešku, a riječ je zapravo o modelu Aito M5 sa Seresovim logotipom. Kompanija automobile ne prodaje putem svoje vlastite mreže distributera, nego je potpisala ugovor s kompanijom Nordauto specijalizovanom za prodaju električnih vozila u Norveškoj, Estoniji i Rusiji.
Na Seresovoj internet stranici je model nazvan Seres 5, a Nordauto ga naziva Seres SF5, što dodatno zbunjuje. Čini se da je samo BEV verzija modela SF5 dostupna u Norveškoj, a dolazi s dva električna motora koja pokreću sva četiri točka te isporučuju 577 KS, a baterija kapaciteta 80 kWh je dovoljna za domet od 500 km. Cijena iznosi 49.500 eura. Automobil nije dostupan s novom 90 kWh semi-solid baterijom koju Seres reklamira u Kini.
Dok na Kineskom tržištu Alto M5 koristi Huaweijev operativni sistem HarmonyOS, za EU tržište je dostupan Googleov Android Auto.

Seres ima i manji crossover SF3 koji je dostupan u Nizozemskoj i Norveškoj s osnovnom cijenom od 38.900 eura. Ovaj model do "stotke" stiže za 8,9 sekundi i ubrzava do maksimalnih 155 km/h.