BYD Seal je kompaktna limuzina koja se smatra rivalom Teslinog Modela 3. Cilj je privući do 60.000 prednarudžbi u Kini, a cijene se kreću od 32.250 do 43.258 eura.
Eksterijer automobila je naslijedio karakteristike koncepta Ocean X, automobil je dug 4.800, širok 1.875 i visok 1.460 mm, što znači da je duži 106, uži 58 i viši 17 mm od Modela 3, dok je međuosovinsko rastojanje 45 mm duže te iznosi 2.920 mm.
Seal je baziran na BYD-ovoj e-Platform 3.0 platformi, treći nakon modela Dolphin i Yuan Plus, a dostupan je s izborom između dvije BYD Blade baterije kapaciteta 61,4 i 82,5 kWh.
Obje sadrže BYD-ovu LFP tehnologiju baterijskih ćeliha te koriste CTB konstrukciju, što znači da je baterijski modul integrisan u karoseriju.
Osnovni model sa stražnjim pognom pokreće električni motor koji razvija 201 KS, a posjeduje bateriju kapaciteta 61,4 kWh. Za ubrzanje od 0 do 100 km/h potrebno je 5,7 sekundi, dok domet iznosi 550 km.
Dostupan je i model s motorom koji isporučuje 308 KS i koji je uparen s baterijom kapaciteta 82,5 kWh. U ovom slučaju se ubrzanje do "stotke" obavlja za 5,9 sekundi, a domet je procijenjen na 700 km.
Najsnažnija verzija ima dva električna motora koji su smješteni naprijed i nazad. Prednji razvija 215, a stražnji 308 KS, dok kombinovana snaga iznosi 523 KS. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za 3,8 sekundi, a domet zahvaljujući bateriji kapaciteta 82,5 kWh iznosi 650 km.
Modeli s 62,4 kWh baterijom podržavaju punjenje do 110kW, dok modeli s baterijom od 82,5 kWh mogu podržati punjenje do 150kW.
Seal ima prednji ovjes s dvostrukom vilicom, dok je nazad multi-link.
Model s dva motora ima distribuciju težine 50:50, kao i BYD-ov ITAC sistem (Intelligent Torque Adaptation Control) za raspodjelu pogona između prednje i stražnje osovine.
Seal će se prodavati u Njemačkoj i Švedskoj od četvrtog kvartala ove godine putem evropske grupe Hedin Mobility. Također, ubrzo se očekuju i isporuke u druge evropske zemlje.