Američki proizvođač automobila otkrio je da će predstaviti novu verziju električnog Chargera počevši od 2026. godine. U poređenju s trenutnom verzijom, koja se napaja konvencionalnom litijum-jonskom baterijom, nova verzija će u svojoj podnici imati obećavajuću bateriju s čvrstim elektrolitom – solid state baterija.
U ovom slučaju, nova baterija će se pojaviti u Dodge Charger Daytoni, najsnažnijoj verziji američkog "muscle" automobila, a razvijat će ih američka kompanija Factorial. Ova kompanija trenutno proizvodi solid state baterije sa 100Ah ćelijama.
Factorial će opskrbljivati Stellantis ćelijama iz svoje vlastite tehnologije čvrstih baterija, koja omogućava specifičnu gustoću energije veću od 390 vat-sati po kilogramu (Wh/kg). Factorialova "FEST" tehnologija stoga nudi značajne prednosti u odnosu na konvencionalne litijum-jonske baterije, a pored veće gustoće energije, karakteriše ih i manja masa, poboljšane performanse i manji gubitak kapaciteta tokom vremena.
Stellantis je odabrao STLA Large Multi-Energy platformu, dizajniranu za velike električne SUV-ove i vozila visokih performansi, za testiranje ove inovativne tehnologije. Platforma je kamen temeljac Stellantisovog strateškog plana "Dare forward 2030". Dizajnirana je da "pokrije" do dva miliona vozila širom svijeta i namijenjen je za korištenje automobila brendova kao što su: Jeep, Dodge, Chrysler, Alfa Romeo i Maserati.
Počevši od 2026. godine, električni Dodge Charger će imati instaliran ovaj napredni tip baterije, ali neće biti dostupan široj javnosti. Tačnije, u prvoj fazi će se proizvoditi novi Dodge Charger s čvrstim baterijama u obliku prototipa, a kasnije će ova verzija biti puštena na cestu.