Ne sumnjajte u Kineze: Cheryjev plug-in hibrid Fulwin A8L prešao skoro 2.400 km s jednim punjenjem
Činjenica da sve češće pričamo o Kini i njenim najnovijim dostignućima u oblasti elektrifikovanih automobila, kao i o dolasku ambicioznijih tehnologija na tržište električnih i plug-in hibrida, samo potvrđuje trenutnu snagu koju proizvođači azijskog giganta imaju u ovoj oblasti.
U tom smislu, plug-in hibridna tehnologija se ubrzano širi. Gotovo svi brendovi su ohladili svoje planove da postanu 100 posto električni u narednim godinama, a da bi to učinili, njihova PHEV vozila će imati veću važnost.
U Kini, najvećem svjetskom tržištu automobila, brojke nastavljaju rasti. Zajednički udio električnih i plug-in hibridnih vozila sada premašuje 50 posto, dok su samo PHEV-ovi zabilježili rast od 70 posto u prvoj polovini ove godine.
Borba za prodaju više plug-in hibridnih automobila je žestoka među glavnim proizvođačima, čiji je fokus sada na hvalisanju s novim rekordima. Međutim, sve brojke se moraju uzeti s oprezom, pogotovo što nisu detaljno objavljeni uslovi pod kojima se test obavlja.
Sam Chery se prije nekoliko mjeseci pohvalio da je prešao 2.100 km s modelom Fulwin T10, dok je SAIC, sa Roewe D7 DMH, otišao dalje i dostigao 2.208 kilometara. Međutim, granica je ponovo pomaknuta.
Chery Fulwin A8L, plug-in hibrid, koji je oborio najnoviji rekord sa 2.369,9 kilometara, vjerovatno neće dugo trajati. Kineski brendovi nas već navikavaju na deklarisanje električnih dometa kod PHEV vozila s više od 150 električnih kilometara. Ali za postizanje ovih rekorda potrebne su i visoke vrijednosti mehaničke i aerodinamičke efikasnosti.
U slučaju 4,79 metara duge Cheryjeve limuzine, ovaj model je dostupan u Kini po smiješnoj cijeni koja počinje od 14.378 eura. To je naravno osnovna verzija sa 1,5-litarskim atmosferskim benzincem kojem asistira elektromotor i manja baterija.
Iza verzije koja je srušila rekord, stoji najmodernija CDM 5.0 tehnologija, što znači da je automobil opremljen baterijom od 18,6 kWh, s električnim dometom od 145 kilometara. Ukupna snaga sklopa je 360 KS i 530 Nm obrtnog momenta, uz prosječnu potrošnju od 4,2 l/100 km prema kineskim homologacijskim kriterijima.
Ne očekujte da ćete uskoro vidjeti ovo vozilo u Evropi, ali činjenica je da se rekordi postižu na drugom kraju svijeta. Sve veća posvećenost kineskih brendova PHEV vozilima, ohrabruju nas da razmišljamo o tome da ćemo ova vozila prije ili kasnije imati na našem kontinentu. Takođe, raduje činjenica da postoje automobili koji omogućuju putovanja duža od 2.000 kilometara bez potrebe za zaustavljanjem za dopunu gorivom ili punjenje baterija.