Predstavljen tokom Sajma automobila u Ženevi 1989. godine, Alfa Romeo SZ se smatra jednim od najegzotičnijih ekskluzivnih automobila koje je italijanska kompanija ikada proizvela. Postoje kontradiktorni izvještaji o tome da li ga je dizajnirao Zagato ili Alfa, no bez obzira na to, automobil je zaista predivan. Jedan od prvih proizvedenih primjeraka je sada restauriran i doveden u savršeno stanje te je spreman izazivati oduševljenje Alfista širom svijeta.
FCA Heritage je Stellantisov odjel zadužen za restauracijske projekte starih automobila Alfe Romeo, FIAT-a, Lancije i Abartha, a sada je objavio fotografije potpuno restauriranog modela ZS lakiranog u crvenu boju. Riječ je o nekadašnjem razvojnom vozilu s testne staze Balocco, a korišten je i za zvanične prezentacijske fotografije za model. To je ujedno jedan od prvih proizvedenih primjeraka iz serije, tako da ima neke razlike u odnosu na novije modele uključujući upravljač i pozadinsku boju klastera.
Tim koji je radio na restauraciji je sve obavio korektno, automobil je u potpunosti rastavljen, a potom lakiran. Unutrašnjost je ponovo presvučena i obnovljena prema originalnim specifikacijama. Zasad nema informacija o motoru, mada je realno očekivati da je i on u idealnom stanju.
ZS pokreće 3.0-litarsi 12v V6 motor koji razvija 207 KS, a uparen je s petostepenim manuelnim mjenjačem preko kojeg se snaga prenosi na stražnje točkove. Automobil od 0 do 100 km/h ubrzava za sedam sekundi.
Kompanija Alfa Romeo je proizbodila i kabrioletsku izvedbu RZ između 1992. i 1994. godine.
Treba spomenuti da potpuno novi Alfa Romeo Tonale ima dizajn prednjeg dijela inspirisan modelom SZ, a to se posebno odnosi na prednja svjetla i poklopac motora.