Automobilska industrija se okreće elektrifikaciji zbog sve strožijih restrikcija koje se odnose na emisiju gasova, a to najviše utječe na dizelske motore.
Nakon afere Dieselgate s Volkswagen Grupom u centru pažnje proces nestajanja dizelskih motora je ubrzan iako su još uvijek relativno popularni u Evropi. Ipak, prodajni rezultati pokazuju da su hibridi i električni automobili popularniji od dizela.
Zbog toga nije iznenađenje što Hyundai odustaje od razvoja novih dizelskih motora, odnosno, južnokorejska kompanija je zaustavila razvoj u drugoj polovini prošle godine. Dakle, novih dizelskih motora neće biti, ali će se trenutna ponuda dizela ipak unapređivati u narednim godinama. To znači da će proći još neko vrijeme dok Hyundai u potpunosti ne eliminiše "dizelaše".
Što se tiče benzinskih motora, oni ostaju relevantni jer Hyundai planira proizvoditi hibride i plug-in hibride u godinama koje dolaze. Zbog toga će "benzinci" još dugo živjeti, a inžinjeri ih uspijevaju učiniti efikasnijim i tako zadovoljiti zakone.
Sredinom desetljeća će na snagu stupiti Euro 7 norma, tako da se svi proizvođači na Starom kontinentu moraju pripremiti za njih. U međuvremenu se radi i na pripremmi za neizbježnu eru električnih automobila, što traži velike investicije u nove platforme.
Hyundai je najavio da će do 2025. godine imati 23 potpuno električna modela, a taj električni val najavljuje model Ioniq 5.
Kia također priprema električne automobile, a isto se očekuje i od luksuznog brenda Genesis.