Italijan nije rekao posljednju riječ: Fiat Tipo je jedan od najpovoljnijih novih auta u Evropi

Kupci uočavaju da je na tržištu ostalo vrlo malo jeftinih automobila i da su to preteženo modeli kineskog porijekla. Fiat Tipo Sedan je savršen primjer da još uvijek ima povoljnih automobila proizvedenih u Evropi.
Italijan se vratio na pojedina EU tržišta i već ga smatraju jednom od boljih ponuda u svojoj kategoriji. Auto koji se i dalje prodaje po istoj cijeni kao Dacia Sandero i koji je, bez sumnje, zanimljiv izbor u vremenu opšteg rasta cijena.

Tipo je odlična alternativa i Citroënu C4 X i mnogo pristupačnija ponuda od modela kao što su Toyota Corolla Sedan, Ford Focus Sedan ili Škoda Octavia. Vodi se kao limuzina iz C segmenta (mada je šasija broj manja) koju možete kupiti za nešto više od 16.000 eura. I sve to uz više nego prihvatljivu opremu i pouzdan motor koji troši malo goriva.
Fiat Tipo je ustvari najjeftinija limuzina koju možete kupiti u EU. Nakon dužeg perioda odsustva, Fiat je odlučio da ponovo uvede Tipo Sedan na određena EU tržišta. Model koji se prodaje recimo u Španiji posjeduje samo jedan nivo opreme pod nazivom Tipo.

Međutim, za cijenu od 16.300 eura s popustom, pomislili bi da je pod prednjim poklopcem benzinac, ali ipak nije. Ispod haube Tipo Sedana u ponudi je 1,6-litarski Multijet dizel motor koji razvija 130 KS i 320 Nm maksimalnog obrtnog momenta. Ovaj motor uživa dobru reputaciju u smislu pouzdanosti i efikasnosti, s obzirom na prosječnu potrošnju goriva od svega 4,7 litara na 100 kilometara.