Pod okriljem automobilske grupacije Stellantis u kojoj je čak 14 automobilskih kompanija je i poznata italijanska kompanija Maserati kojoj u zadnje vrijeme (po ko zna koji put) ne cvjetaju ruže, jer je prodaja automobila iz Modene u prvoj polovini godine slabija za više od 50 odsto u odnosu na isti period prošle godine, što je u nemilosrdnom svijetu finansija ravno katastrofi.
Uz nedavnu izjavu prvog čovjeka Stellantisa Carlosa Tavaresa da u grupaciji ne isključuju mogućnost potpunog gašenja automobilskih kompanija koje nisu profitabilne, Maserati se našao među prvim kandidatima koje bi Stellantis uskoro mogao poslati u istoriju ili (u manje radikalnom pristupu) ponuditi na prodaju najboljem ponuđaču, što je zvanično potvrdila i Stellantisova šefica finansija Natalie Knight.
Maserati je 1914. godine osnovao italijanski industrijalac Adolfo Orsi, a kompanija je u svojoj burnoj istoriji često bila u vlasništvu drugih automobilskih kompanija i finansijskim problemima. U različitim mogućim scenarijima u kojima automobili koje krasi karakterističan trozubac ne bi trebali nestati sa automobilske scene najčešće se spominje ruka spasa iz Ferrarija pod čijim je okriljem Maserati bio od 1999. do 2005. godine.
Maserati u ovom trenutku u ponudi ima osam modela (Grecale, Levante, Ghibli, Quattroporte, GranTurismo, GranCabrio, MC20 i MC20 Cielo), a manji SUV Grecale i GranCabrio dostupni su i u kombinaciji koju pokreću samo elektromotori.